havetraktor

Jeg har en simplicity havetraktor hvor hydrostaten er defekt, jeg søger en som kan lave hydrostaten, den er mærket " Sundstrand Hydro-transmission" når jeg søger på nettet får jeg kun noget frem fra Amerika, jeg kan ikke finde en Importør/reperatør her i landet, er der en som ved hvor jeg kan få lavet den, jeg bor på sydsjælland. sad
Hilsen
Benny
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Benny.
Du må kunne få den repareret der hvor du købte din have traktor, hvis ikke du blot skal have en helt ny. Der må da være butikker der ovre på Syd Sjælland der sælger og reparere have maskiner.

V.h. Håndværkeren
Hej

Hvis traktoren er gammel, men ellers ok ville jeg overveje om en brugt i DBA eller guloggratis f.eks uden klippebord, men med ok motor og hydrostatisk gear, kunne flækkes sammen for en rimelig pris. Hvis man "lurer" lidt er der pludselig noget tilsalg som ikke virker, men hvor den komponent som du søger kan erhverves for en rimelig pris.
Jeg må lige for god ordens skyld sige at jeg ikke har nogen anelse om prisen på en reparation af dit eksisterende gear. Hvis der er billigt (det er det næppe) kan det muligvis godt betale sig.

mvh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis