Flyttekort...

Så blev det endelig Næstformandens tur til at købe et hus.biggrin
Dette betyder samtidig at jeg flytter fra Fiskerbyen Esbjerg til et lílle landsbysamfund der hedder Langelund.
Gad vide om jeg kan leve med de 15 km der er til nærmeste byggemarked...rolleyes

Og efter at have været med i dette fantastiske forum i et godt stykke tid, bliver det nu min tur til at stille store spørgsmål vedr. byggeteknik og snedige finter til at lave det hele selv!!

Jeg har planlagt følgene opgaver: Nyt køkken, bad, bryggers, tagrender/udhæng og følgende en masse andet jeg ikke er kommet i tanke om endnu... Så spørgsmålene skal nok dukke op!

Jeg har vedhæftet det eneste billede jeg har af skuret pt. og der skal nok komme flere når jeg går igang med "projekt drømmehus"!!

En superglad Næstformand

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå kun 15 km., den stikker jeg med 3 Km. jeg har 18 Km. til jem og fix og et par stykker mere, men det bedste kommer her i juni, der åbner Harald Nyborg en afdeling her nede i Sønderborg. jeg kan få timer til at gå i den butik.

V.h. Håndværkeren
Håndværker:
Nu skal du ikke reklamere for meget, men hellere ønske de får problemer med at tiltrække kunder til den nye HN.
Som i Ishøj.
Det resulterer i masser af supertilbud med værktøj der er nedsat til det halve eller mindre.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Citat fra HansW

Håndværker:
Nu skal du ikke reklamere for meget, men hellere ønske de får problemer med at tiltrække kunder til den nye HN.
Som i Ishøj.
Det resulterer i masser af supertilbud med værktøj der er nedsat til det halve eller mindre.

Annonceres der - eller er det "bare" nedsat i butikken? Jeg opdagede den også først forleden da jeg kom flyvende forbi på motorvejen.

Mvh.

René

Her i området (2650) får vi den husstandsomdelte folder i en version, hvor de første sider kun gælder i Ishøj ved afhentning.
De specielle tilbud kan ikke ses på HN's webside.
Det er en forretning, der er dejligt fri for kunder.wink
Fredeligt og roligt. Og til forskel fra f.eks. Glostrup-afdelingen, hvor man står i kø(er) og venter på sine varer, tager man selv sagerne ned fra hylderne. Større ting udleveres ved bagdøren som i Bilka.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Tjah ! Nu har jeg handlet ved H.N. i over 30 år, og selvfølgelig har der da været noget slemt lort imellem, men der har aldrig været problemer med at få sine skillinger retur. Jeg har endog været ude for at jeg havde købt en meget billig maskine der holdt i ca. 2 timer, da jeg klagede min nød, kunne jeg bare sende den retur på deres regning og selv vælge imellem at få en anden eller pengene tilbage. Hvor mange postordre butikker i Danmark leverer sådan en cervise ?

V.h. Håndværkeren
Stort tillykke til Næstformanden! Du har noget at glæde dig til ;-)

Jeg skal selv ud og lægge arm med hækken (når den er blevet tør). Den blev klippet helt vildt ind i 5 omgange sidste år, gødet godt og grundigt her i foråret - og nu har den altså hævnet sig! Den er blevet mega-bred og -høj! Men det skal jo være skidt før det kan blive godt smile

God fornøjelse med dit "nye projekt"!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis