inverter

Jeg har en inverter, som jeg bruger til pc i båden til forskellige ting, bl.a. søkort. Inverterens brugsanvisning fortæller, at den ikke være tilsluttet batteriet samtidig med en batterilader. Der står ingen ting om motorens generator. Den lader også batterier, men den er jo ikke det, som vi kalder en batterilader, for det forstås som noget, som vi tilslutter lysnettet. Er der nogen, som ved, om en inverter må være tilsluttet batteriet samtidig med generatoren? Der står, at inverteren skal fjernes fra batteriet, når motoren startes, men det kan der være andre grunde til. Inverteren er en Branford. Og lad være med at fortælle mig, at jeg kan slutte mig noget ud fra en brugsanvisning. Jeg har i en periode i mit liv digtet mange brugsanvisninger og ved derfor, hvor mangelfulde de er og hvor lidt, man kan slutte ud fra dem. jJeg vil helst undgå at prøve mig frem og risikere at ødelægge inverteren. Det er på grund af spikes, hvad det så er. Det vidste brugsanvisningsoversætteren åbenbart ikke, hvad var, og lod derfor være med at oversætte det. jDet ville jeg også have gjort.
Jeg har en inverter, som jeg bruger til pc i båden... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg må tilstå, at jeg stjal den et sted på nettet - men ja - når man lige skal "kigge - tælle efter - sige "nåe - ja - selvfølgelig" - og så lige et smil oveni" så er der en som har ramt "nerven".

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis