Stige Park Classic

Hej

Har lige erhvervet mig en Stiga Park Classic, ca 5 år gammel. Men har lige et par spørgsmål:

Nogen der ved om man kan købe reservedele nogen steder på nettet ?

Nogen der ved hvor man evt kan finde en instruktionsbog på nettet?

Hvad gør i for at beskytte jeres klippeskjold når i har vasket det? Tektyl, olie eller maling?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er en rigtigt fin maskine jeg har selv en :p med en god honda motor pa den men lige et par tips.

dele kan du finde bare google pa danske sider men
på din stiga skal du måske gøre som jeg

1 et must er du skifter olie på den efter ca 50 maskine timer ellers kan du få problemer med den fyre en pakning af og der løber benzin ind.

2 stiga er kanon som sagt men det klippehus de har fået lave er det værste lort i mands minde , af med skidte helt af med det og vaske det helt rent , så giver du det en gang elefant hud inde i for at beskytte det for det er sart og et nyt klippehus koster ca 4500kr. ( skal nok lige sige jeg fik mit hus metaliseret koste ca 400 kr for så er det rustfri og de ruster for et godt ord hvis du ikke giver det olie efter hver vask )

3 ok problem 2 er dine kniv lejer de kommer til at larme en del og til sidste futter de af pris 800 pa stk og du skal bruge 3, så der arbejdet vi så lidt igen, nå du nu har skidt af og på et bord eller nået så tag du knive af alle 3 og lukke lejehuset op ( sidder 3 14 bolte ) du skal måske varme dem af for knækker 1 bolt er du fucked ellers er du en supermand med en bormaskine
nå men med 99,9999% sikkerhed vil du finde at dine lejer ikke har naet fedt eller nasten ikke nået sa godt med fedt ind der hehe .
hvis du stadig er med så skrue du nu top skjoldet af nu og du ser en rem til dine knive den rør du ikke ved men du bore et lille hul ind i hver lejehus og sætter en smøre nippel der så er du over det problem for altid og det køre som en drøm.

4 ok sidste problem med den maskine jeg har var knæklede og det er en dyr satan 2700 plus moms så der skal man også passe på og kodeordet er fedt fedt fedt husk at smøre den
Takker for hjælpen.

Er der nogen der ved om man kan finde tegninger over selve klippe agregatet nogen steder? Står og mangler en aksel til mig Bioklip 102M. Men det er svært og finde den rigtige på ovenstående website, uden man har et nr.

Nogen der kan hjæpe mig med det?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også