Leje af Bobcat

Jeg har brug for en bobcat her i forsommeren til at grave en hæk med rødder op med henblik på at sætte et hegn op senere. Jeg bor i Storkøbenhavn (Rødovre) men har desværre ikke mulighed for at hente den selv. Så den skal gerne leveres på adressen og hentes igen. Har I nogle forslag til, hvor jeg kan leje en sådan for billige penge?
Mvh.
Thomas :eek:
[URL="http://www.lav-det-selv.dk/forum/newreply.php?do=newreply&p=250603"]quote.gif[/URL]
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
her i det nordjyske hedder det Hertz, Remirent eller Nordjysk Lift, hvad i så har over på ØEN det ved jeg ikke.
Guffi - hvis du skulle forvilde dig herover ville du kunne gense mange af ovennævnte navne - skulle faktisk ikke undre mig, hvis nogle af ovennævnte bare har en filial ovre hos dig.
Men Elsborg - hvis det er "legetøj" du vil bruge til at fjerne hækken - så ville jeg nok nærmere kigge efter en minigraver (og ja - jeg har lånt/lejet mig frem til begge dele). Men måske jeg også lige ville høre en vognmand, hvad han koster med en grap, og så bruge differencen i Tivoli. Det jeg mener er, at hvis ikke man er vant til de maskiner kan man få megen morskab - men sjældent et prof. resultat

Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

ja det har du nok ret i, men vil gerne beholde min ret i at nordjyske lift er nordjyske, men ideen med en vognmand var jeg også håbet på hvis det var mig der skulle lave det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis