Hjælp til at finde et billigt sted at købe teaktræ

Jeg er den stolte ejer af en Maxi 77 den er smuk men trænger til en ny teakdørk så jeg er på jagt efter teaktræ. Helt konkret handler det om 8 stykker 10 mm*70mm*1310mm teaklister. Jeg har været i flere tømmerhandler uden succes derfor håber jeg at en af jer kan hjælpe med et link eller andet. Så Maxi'en igen kan blive smuk. Jeg bor i København
Hilsen hr.larsen
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Larsen.
De lister du efter spørger findes ikke i handelen, men er specielt fremstillet af Maxi værftet, så den eneste brugbare løsning vil være at henvende dig til en snedker der kan lave dem til dig.

V.h. Håndværkeren
Der findes da firmaer, ihvertfald på Fyn, som handler med teaktræ i forskellige dimensioner, men en søgning på hårdttræ gav ingen på Sjælland. Du kunne kikke på vinduesfabriker, som laver teak vinduer og se om de er til at handle med

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Mange tak for de gode råd måske skulle man kigge lidt på vindue fabrikker.
Hej,

Prøv evt. RISØR TRÆ & FINER A/S. 44 94 72 22. Jeg har købt teak derfra tidligere.
Du kan også prøve Roskilde Maskinsnedkeri, 4635 1346 - de har muligvis også teak, men kan ihvertfald skære det for dig.

Mvh
Henrik.A
Hej Henrik
Mange tak for din hjælp det ser ud til at jeg har flere muligheder end jeg troede super godt jeg prøver dine "links"
Hilsen Larsen
Annonce
Hej..... vil bare lige tilføje at man jo også kunne finde gamle tesktræs borde osv på loppemarkeder og så få dem savet op hos en snedker....:-) har jeg selv brugt til reperationer.....
.........eller prøv et firma der fremstiller bådaptering ..........der er flere her i jylland ............... men husk at teak er mindst 3 gange så dyrt som maghoni.............

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
[Indlæg slettet]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis