Problemer med væghængt toilet

Hej,

Har i forbindelse med nybyggeri fået sat væghængte IFö toiletter op i vores badeværelser. Problemet er at når man skyller (både stort/lille skyl) er skyllet så kraftigt, at der sprøjter vand ud af kummen og ned på gulvet.
Vi har selvfølgelig klaget til vores VVS mand, der dog siger at det må være konstuktionen af kummen der er problemet da man ikke kan gøre noget ved trykket på vandet.

Er der nogen der kender til problemet og evt. har en løsning?

På forhånd tak for hjælp!

Mvh

JB
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej, jeg mener bestemt at du kan minske skyllet p[ indbygnings toiletter..

kan du ikke taget et billede og laegge her ind, saa jeg kan se indmaden?

M.V.H. Martin
Held og lykke med projektet
Ifö har gennem mange år haft problemer med deres indmad i toiletterne, dog uden det har ført til forbedringer. Jeg ved at man hos grossisten (Max Sibbern A/S) tidliger har fået mange væghængte toiletter retur bla. pga disse fejl.

men prøv at ringe til dem direkte i stedet for til din VVS mand som højst sandsynligt ikke ved noget som helst omkring emnet, han ville sikkert selv ringe til grossisten hvis han havde et problem.

Mvh

Peter

<p>Peter Madsen</p>
Tak for svar! Max Sibbern A/S kender udemærket til problemet, men IFö kan desværre ikke tilbyde nogen løsning på nuværende tidspunkt (???).
Min VVS mand kontaktede derfor producenten af cisternen mv., Geberit, der i næste uge kommer og sætter en anordning på cisternen hvor vandet løber ud i kummen. Forhåbentlig løser det problemet.

Mvh JB
Hej
Jamen det er jo alligevel ikke rigtig, og jeg ville ikke acceptere det. Det er jo en klyt løsning
VVS eller ham der har leveret den skal bare tage den retur , og så ville jeg tage et nordic toilet fra villroy og Bock eller gustavberg. fra ham.
Det andet får du ikke andet end problemer med....det er jo en fejlkonstruktioen, som de trækker ned over hovedet på dig og efter 2 år hænger du på den.
De har jo indrømmet at de har et problem med modellen, så hvorfor sælger de den så endnu.
Det er iøvrigt ikke Geberit der skal løse IFØ-s problem.
Jeg har Geberit cisterne og Nordic Vægtoilet og det fungerer perfekt. Iøvrigt med ceramic plus.

Med venlig hilsen

Søren
Hej Jørgen
Jeg har Jordvarme....hvad skal jeg stemme på-?

Med venlig hilsen

Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis