Hvad mente hun med det ?.

Kan i huske i skolen hvor man skulle tolke tekster.

I lørdags var sidste afsnit af matador på skærmen.

Ingeborg sagde til Baronen.
"Det der er godt ved dig det er at du har din egen skov."

Mig og en ven sad lige lidt og grublede over den... Har I nogen ide om hvad hun mente.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej begge.

Jeg fornemmer at de to har noget kørende og det skulle skjules ude i skoven, håber man forstår.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej igen.

Æ tror det, fnis.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skoven er det frie, utæmmede område, hvor tingene vokser vildt på egne vilkår (i teorien, ikke i moderne skovdrift naturligvis). Det er en del af baronens person, til trods for den position han har i samfundet. Kontrasten hertil er så det styrede, kontrollerede og tæmmede, repræsenteret ved hr. Mads Skjern.

Hva' siger I til den lommefilosofirolleyes?
Annonce
Du skulle vel ikke tilfældigvis være gymnasie(dansk-)lærer?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hæ hæ, næ tak, den tålmodighed og overskud tror jeg ikke jeg kan mønstre. Jeg er heller ikke medlem af det radikale venstre (ok, det er der jo så måske heller ikke så mange der er ..... mere) eller drikker caffe latte.
Jeg lurede også på den bemærkning ved en af de tidligere genudsendelser, men jeg fortrængte det, den pæne dame!!.
Denne tråd tvinger jo nærmest en til at genoverveje situationen! :-)
Tror I virkelig? --- og så ude i en skov? --- Der er vel ikke nogen anden forklaring?? Og den pæne hædersmand til baron???
Det kan jo også bare være, at de har talt om livets tilskikkelser medens de har kigget på skovens træer og buske??
Eller er de bare ikke anderledes end 90% af den øvrige menneskehed?? :-)
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Det ka også være I bare skal se fjernsyn og ikke tænke og tolke

 varmetossen

åårh faldt i fælden. Oldgammel tråd

 varmetossen

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis