Brugte mursten

Hej

Nogen der har erfaring med at anvende brugte & rengjorte mursten til byggeri? Går i de tanker fordi det jeg skal have muret, efterfølgende skal pudses.

Hvis I har prøvet det, hvor har I så købt op? Fandt

Helle MN
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold dig til private i Den Blå Avis, her er nok de bedste tilbud, jeg kan ikke se hvad de vil have på gamle..., hvis man kan vente på lige netop tilbuddet, eller tilbuddene, er der mange penge at spare. Det eneste du skal passe på er at du ikke får købt bagmursten til dit project. Jeg ved at de er lidt dårligere (de er ikke brændt så hårdt), men hvis de skal pudses op og males, ved jeg ikke om det har betydning, det er der sikkert andre der kan kommenterer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

hej.

ja det er rigtigt at det somregel er dårligere stenidet de som regel ikke er frostsikre. detvil sige at teglværkerne ikke giver garanti,men det er jo ikke aktuelt i dette tilfælde det kan være en facadesten
men ladvære at løb risikoen da det kan give frost og fugt skader hvis man ikke pudser i en stærk facade puds.
håber svaret kan bruges.

hilsen mureren.

------------------

mvh.milton
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også