At tilgøre et sæde

Hi`boys n´girls
Når jeg nu har besluttet at køre på en gammel stivstellet fanden fra´38 og min røv/ryg ikke helt er enig med motorcyklen om hvor meget jeg kan klare,har jeg taget den beslutning at der må et andet sæde til.
Skummet er fundet,en træskomager der kan sy i tykt læder er også hyret,men... Findes der ikke en smartere måde at skære i skum på end med en hobbykniv.Jeg mener at jeg engang har hørt om en slags glødetråd der er velegnet til formålet.Måske en man kan lave selv?
Når man sådan skal lave et sæde skal der jo også en bund til,skal den laves i krydsfiner eller i tyndplade?
Måske nogen ved noget?

Venlig hilsen Leo
ps.Sæde sælges.

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skulle være gode erfaringer med at skære i skumgummi med en elkniv... Den fruen sikkert har eller har haft til frostvarer osv...

Bunden kender jeg ikke noget til... Men med plade er der da mulighed for at tænke lidt for og ergonomi! Det kniber lidt mere med krydsfineren.

Hvad med at du får monteret et par ordentlige fjedre i bagkanten af sædet... så kan du sikkert bedre få enighed med ryggen når du ruller...

MVH Njord
Har du ikke mulighed for at se "orange country choppers". Her er virkelig inspiration at hente til stivstellere.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Jeg plejer at bruge en båndsav.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind