Køb af græstrimmer

Hej alle
Jeg skal til at købe en græstrimmer og kan læse i et indlæg fra oktober 2006 at en benzindrevet er bedst (ingen ledning og intet batteri, der løber tør før man er færdig).

Mit spørgsmål er så:
Er der nogen, der har købt en benzinrevet trimmer for nylig og/eller har anbefalinger til fabrikat mv.? (jeg kan ikke finde nogen nye test)

Mvh,
Morten123

cqw
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en Husqarna, som jeg er vældig tilfreds med, den var heller ikke så dyr, 1600,00 Kr. så vidt jeg lige husker. og der kan fås diverse knive til den ud over standart kniven og snørren.
Men jeg vil anbefale dig at købe en kvalitets snørre til den for de billige snørre bliver slidt for hurtigt.

V.h. Håndværkeren
Jeg har en over 10 år gammel og nu udgået buskrydder fra Texas. Det er en 42ccm maskine der kører rigtig godt – og den forekommer at være nærmest uopslidelig. Jeg anbefaler Texas.

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Jeg ville nok anbefale dig at give lidt mere for en lidt større model, min grund er på 1000 m2. og mange krinkelkroge hvor buskrydderen er eminent. Men jeg kiggede selv på en AL-KO da jeg købte den, jeg syntes den var for klein i opbygningen.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis