dæk til mz ts 250/1

Hej alle
Hvor køber man de billigste dæk, til sådan en mspjætter, da jeg lige har købt mig en fra 1980 som jeg skal til at have indreg.
På forhånd tak

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra goldek

Hej alle
Hvor køber man de billigste dæk, til sådan en mspjætter, da jeg lige har købt mig en fra 1980 som jeg skal til at have indreg.
På forhånd tak


Tjah Tjoh æh øh !wink
Nå pjat ! Tillykke med det fornuftige valg af mc, behandler du den som var den din kæreste får du meget glæde af den, også med billige dæk.
Meeeeen så må du lige melde dig ind i MZ klub Danmark først, så får du også adgang til billige reservedele, masser af erfarne bekendte der ved meget om MZpjættere.
Jeg køre selv MZ ETZ 310 cc. med sidevogn d.v.s. den er honet op fra 251 cc.
Og priser på eks. bagdæk til 150,00 Kr. 16 x 300
Du kan melde dig ind på dette link. www.mzklub.dk

V.h. Håndværkeren smile
Citat fra goldek

Hej alle
Hvor køber man de billigste dæk, til sådan en mspjætter, da jeg lige har købt mig en fra 1980 som jeg skal til at have indreg.
På forhånd tak


Hej!

Jeg plejer altid at købe mine mc dæk fra www.Reifenversand.com og www.mynetmoto.de , de er ret billige iforhold til de danske leverandøre! Man plejer at sige at man sparer fordækket ved at købe fra tyskland, og det passer meget godt! Der er også noget der hedder www.mcdaekonline.dk

mvh kim..
Hej Kim.
Du køre måske også på MZ.
Fordelen ved at bruge MZ klubben, er at der altid er hjælp at hente, lige meget hvilket problem der skulle opstå.
Og så får du 4 blade om året kan deltage i en del MZ træf rundt i landet (det er altid sjovest at være sammen med ligesindede)
Vi har her i Juni måned d.22 til 24 Internationalt MZ træf i Nødager, hvor der somregel kommer deltagere fra Danmark Sverige Norge Finland England og Tyskland, det er et stort "familie" træf uden drukkenbolte og anden form for udskejelser.
Men Det er kun for MZ kørere og deres tilhængere, der er enkelte der kommer på noget andet end MZ, men de stiller deres tohjulede sådan lidt diskret ude i siderne af pladsen.
Jeg ved godt at der er mange andre mc ister der smiler lidt overbærende sågar griner af vores hang til MZ, men vi ejer vore maskiner og ikke som mange andre der låner dem af deres Bank. Vi kommer lige så langt som de store dyre maskiner blot til en billiger pris, reservedelene er billige og det er næsten frit hvilken måde man vil ustyre sin MZpjæt på. De kan holde de hastigheder der er tilladte i Danmark og køre som regel langt på literen. Og de klare let en tur igennem en pløjemark, en tur i skoven o.s.v.

Mz Tosse nr.151

V.h. Håndværkeren
Der blev sgu for meget at lave på den fra 1980, så jeg har lige købt en etz 301 saxon tour fra 1995 i stedetbiggrin . håber jeg kan få den klar til syn inden "de tre uger" som man jo har ved ejerskifte.
Jeg er dog i tvivl om den skal til syn igen,confused da den sidst er synet d. 15/04 2005, men det må jeg prøve at ringe til motorkontoret i morgen, for at finde ud af.

Ellers skal der herfra lyde en stor TAKwink til jer der nåede at svare på det første indlæg omkring dæk.
MVH
Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Hej Håndværkeren, jeg har rigtig måtte flå muldvarpeskindetwink for at købe den, den stod til 5800,- men da jeg bød 4000,- gik han sgu med til det , med det samme, jeg havde ellers regnet med at jeg så måske kunne have fået den for 5000,-:p .
Det der umiddelbart skal laves er baghjulslejer, samt to nye støddæmpere bagpå, ellers tror jeg at den vil kunne klare et synrolleyes .
Hvor køber du reservedele til sådan en maskine? da jeg jo skal bruge lidt til den.
Glæder mig til at komme ud og "cruise" på den.
Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Du melder dig som sagt ind i MZ klub Danmark, så får du adgang til alle de reservedle du kan ønske dig, og endda billigere end hvis du vil forsøge dig i Tyskland.
Om det er Presion ! Ja Da ?

V.h. Håndværkeren
Hej igen, okay okay hvad koster det at være medlem, og hvor tilmelder man sig.
steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Håndværkeren skrev:
Tjah Tjoh æh øh !:wink:
Nå pjat ! Tillykke med det fornuftige valg af mc, behandler du den som var den din kæreste får du meget glæde af den, også med billige dæk.
Meeeeen så må du lige melde dig ind i MZ klub Danmark først, så får du også adgang til billige reservedele, masser af erfarne bekendte der ved meget om MZpjættere.
Jeg køre selv MZ ETZ 310 cc. med sidevogn d.v.s. den er honet op fra 251 cc.
Og priser på eks. bagdæk til 150,00 Kr. 16 x 300
Du kan melde dig ind på dette link. www.mzklub.dk


så det må være her: www.mzklub.dk [URL="http://www.mzklub.dk/"][/URL]

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har sendt dig en privat meddelelse goldek
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis