Puch maxi HJÆLP

[INDENT]Jeg har en puch maxi k som jeg har sat et tunsæt på. Det her: http://www.stctrim.se/product_info.php?cPath=53_171_1278&products_id=273&osCsid=86cfff7a72c3b62c5e01f18de5f613e9

men jeg kan ikke få den til at kører ordenliget. den kan næsten ikke tage fuld gas har dyset både op og ned. er det fordi at min kabu er for stor?? Vil blive glad for nogle gode råd.

på forhånd tak Jonas Jensen
[/INDENT]
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvordan går den ikke ordentligt?? er det noget med at den slår i det når du kører eller at den drukner sig selv?


 

tak for svaret.

Men er det cyllinderen som skal hones for den er jo helt ny??
det er cylinder der skal hones det er ikke gjordt godt nok fra fabrikken bagefter kører det meget bedre.
Ps husk at få en ny stempelring helst af en god kvalitet
hvis du giver gas og den ikke rigtigt tager gassen (omdrejninger) med det samme så er stråledyssen for lille..
Hvis den tager gas og den "prutter" i høje omdrejninger får den for meget.
jeg ved ikke om du har en nål i spjældet.. er der det skal du måske også flytte den op eller ned

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Jeg har prøvet en anden stråledysse.Nålen i spjældet har jeg flyttet op og ned 100 gange og ingenting hjalp indtil jeg fik honet cylinder så kørte det
kunne man så ikke bare kører den til med en lidt federe olieblanding?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det kunne man sikkert godt men jeg blev træt af at vente på det og jeg mener ellers at jeg gjorde alt hvad der stod i min magt for at få det til at køre ordeligt. Jeg kørte cirka 500 km inden at jeg gav op og "dyret" kom faktisk ikke til at kører bedre i den tid men efter at jeg fik honet cylinder+anden stempelring så kom det til at kører fantastisk
p.s i de 500 km jeg kørte inden at jeg gav op kørte jeg med 4,5% olie (den skulle jo ikke mangle noget)(det der smører godt kører godt)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis