skille termoruder?

Kan man det? Altså afmontere dem uden det hele går i stykker? Jeg har fået et bud, men kan ikke bruge vinduerne til noget som helst i mit drivbænkeprojekt, jeg kan kun bruge glasset og det skal skæres midt over.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En hobby kniv kan bruges til at skille termoruder i to seperate glasruder.

Mvh.
bodker

smile Hen ad vejen lykkedes det jo at få lidt mere info ud af zookeeperen, men ikke mindst hans kone.

Min kone måtte også hjælpe, da jeg skilte vores gamle termoruder ad. Hun måtte nemlig bidrage med en flaske Vel opvaskemiddel, som jeg dyppede hobby kniven i. Derved glider den nemmere imellem "gummimassen" og glasset.

Jeg havde tidligere fået det råd at bruge en vinkelsliber med skæreskive, og på den måde dele ruden i to. Det kan man også sagtens, men hobby knivs løsningen er nemmere.

Når I skal skære glasset i mål, så husk at dyppe glasskæreren i petroleum.

Mrs. Zookeeper. Skynd dig at slette dette indlæg, og tag fusen på din mand med ordene:
"Vi kvinder kan selv!" wink smile

------------------
bodker
"Don't complain about farmers
with your mouth full!"

Mvh.
bodker

Jeg tror ikke han læser med her, men jeg kan da for sjov skyld prøve at bilde ham ind, det er noget jeg selv har fundet på ;-) Og det er skam lille mig der skal snedkerere, men jeg er bedst til det grove, de mere delikate ting må gemalen tage sig af, han er så fingernem. Så har jeg også nogen at skælde ud, når glasset bliver smadret.... :-P
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis