Nye dæk, men sjælden størrelse.

Skal have nye dæk.
De gamle hedder 175/60 R14

Men den størrelse er ikke så udbredt og på tilbud, jeg kan få michelin 175/65 R14 til under 500 kr stk. Men denne størrelse er kun lidt større i radius. Så vidt jeg ved in dæk 5 % af 175 mm = 8.75 mm.

Må og kan man det. Mit speedometer viser i forvejen alt for meget, og det vil så vise lidt mindre siger min fysik mig. De der par % skulle vel ikke betyde noget. Der er masser af plads i skærmen.

Eller har jeg misforstået noget mht. dækstørrelser.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Skal have nye dæk. De gamle hedder 175/60 R14... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Dækkene er skam med kvittering, da det er et firma de kommer fra...
Har købt. 175/65/ må gerne monteres så det hev en 400 kr. af pr dæk.

Michelin Energy 529 kr. stk. Gad ikke kikke mere. Det kan også blive for besværligt. Net prisen skal jo tillægges min. 500 kr. til montering.

Tak for alle indlæg.

MVH

Se Min XSer her

Ja det er rigtig det kom jeg også til at se,men med de priser de køre med ved THansen så er der nok ikke til at finde dæk billiger, de køre bla. med sunny/wanli og Roadstone dæk jeg kender ikke noget til de dæk,kan forestille mig de ikke er så gode med støjnår de ligger ca 200kr 250 kr under de andre dæk,men 4 Alu fælge med dæk 2995kr er da billig hvis man ikke har nogle krav til dækkene.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Min kære dæk mand er fuldstændig upartisk. Men han luftede noget om de billige dæk fra t*ansen. "Nogen af dem er altså næsten firkantede", det forstår kunderne ikke.

Så nej ikke fire dæk på fælge fra T*ansen. Jeg beholder mine gamle grimme alufælge.

MVH

Se Min XSer her

Ja jeg beholder nu også mine gamle alu hjul, men jeg har så gjordt det at rens dem med fælgrens og så malet dem op igen og de har fået klarlak så de står pæne igen, Men der er mange der hopper på de billige dæk og fælge ved T hansen jeg tror bare de fortryder når de har kørt på dem et stykke tid og hele bilen hopper som en anden trampolin.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også