Imprægnering af belægning

Jeg har lige lagt min indkørsl og område foran huset om. Stenene var sorte, begroede mm. Jeg vendte dem om, så jeg igen har en fin grå overflade (jeg havde kørespor i indkørslen og har belagt et større område foran hus end tidligere).
Det vil jeg gerne bevare og har så søgt lidt og fundet et par produkter der kunne imprægnere stenene - Vandex CRS og Sylan Stay Clean.
Er der nogen der kender eller har prøvet disse og evt. kender prisen?
Er der andre produkter der også er egnede?

Erik
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sandsynligheden for at få svar er lille på så gammelt et indlæg er lille, men jeg prøver.

Fandt du ud af hvad der er bedst?? og virker det?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg kom aldrig videre med det. Jeg har måttet rense indkørslen flere gange siden da den ligger stik nord i ly for huset, så det er skygge stort set hele dagen på nær nogle timer om morgenen.
vi anvendte sidste år denne model, vendte fliserne om, rensede dem og overfladebeskyttede med Protectos stay clean, det virker godt. forleden havde en bil dryppet olie, det kunne let fjernes, ligesom salt og andre urenheder ikke trænger ned i betonoverfladen

murerjohn
Jeg prøvede lige at søge på Protectos stay clean men umiddelbart kan jeg ikke se hvor det købes.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

vi havde firmaet ude og udføre for os.
Har lige fundet deres brochure, produktet hedder Protectos SC som står for Stay Clean.

murerjohn
Hej!
Jeg kan også anbefale deres produkt, vi har fået imprægneret betonstøttevægge ved garage, nedgang til kælder og nogle fliser.
Vi fik også firmaet Protectos til at udføre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis