Hjælp til montering af CD-afspiller

Jeg har købt mig en brugt Opel Astra Caravan. I den sad der minsandten en original Blaupunkt 300 bilradio med båndoptager rolleyes Nu har jeg så købt mig en Pioneer CD-afspiller, jeg gerne vil have i, men problemet er, at den sorte ramme fra Blaupunkten bare. ikke. vil. ud! Jeg er ved at gå amok - den kommer lige 2 cm. ud, og så vil den bare ikke længere ud, ligemeget hvad jeg trykker, klemmer og river i. Er der nogen, som kan hjælpe, inden jeg mister forstanden?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hey. jeg kan komme forbi med en mukkert... wink Jeg bor også i 6700.

Nej, nu har du vel de der pinde til at løsne radioen? ellers kan det være dem der driller. Hvis ikke det er det, kan jeg ikke lige se hvad problemet skulle være. Mangler du de der pinde til at stikke ind i de 4 huller har jeg nogle du kan låne. Ellers kan man bruge et par stykker 2.5 mm2 ledning.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Har du rettet alle låsepalerne ud? Der sidder mange små flapper på selve rammen som kan bøjes. De kan godt drille lidt.
Har du kikket på selve rammen? Måske passer den til den nye. Så er du fri for at skifte. Det gør jeg kun hvis den gamle ramme er dårlig/skæv.

næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er et eller andet, der går i mod, for nu jeg hiver den ud, når den et par centimeter, hvorefter den støder på et eller andet. Jeg kan simpelthen bare ikke lure, hvad det er confused Har prøvet og prøvet og prøvet og prøvet, og nu holder mit temperament vist ikke til mere.

Jeg må vist køre forbi forhandleren i morgen efter arbejde og se, om de ikke nok kan hjælpe mig.
Hej

Når du har taget radioen ud tager du fat i rammen foroven og forneden ca. på midten.Klem den lidt sammen så kan den tages ud - somme tider sidder den fast i kanten som du kan se igennem hullet men så klemmer du bare det lidt sammen også. Når vi nu er i gang skal du også bruge en enden ramme til din Pioner radio så stikket i den originale ramme skal afmonteres ved at skubbe de 2 låse som holder stikket fæk og derefter trække det ud muligvis skal du bytte rød og gul ledning på din Pioner for at den kan lagre stationer - ellers forsvinder de nåd du tar nøglen ud.

Hilsen "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
Alle problemer løst, tak til jer begge for jeres bidrag smile
Hej jens - du kan bare sende mig en mail hvis du vil spørge om noget - men de ledninger der normalt skal byttes er de to plusledninger nemlig den over nøglen og den faste plus - hvis jeg husker rigtigt er den faste plus på Pioner radioen den gule og den over nøglen er den røde og den ledning er nok mærket acc eller ignition dette er selvfælgelig kun hvis de originale Opelstik sidder på ledningsnettet endnu
Hilsen "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis