maling af bund jakobsvit 35 23-04-2007 07:59 jeg har slebet bundenned på min sejlbåd og skal nu have gang i malingen.nogen der kan give en guide til hvordan? jeg regner med at skulle have gang i noget primer. men præcis hvilken type skal jeg have og hvor finder jeg det billigst.mvh jakob 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 23-04-2007 22:40 Hej Jacob.Når du skal give konen noget, er det så også det blligste du kan finde ?Dit skiv skal have det bedste og kun det bedste er godt nok til dit skiv ! Så først to lag primer og så to lag bundsmørelse, og husk glæden ved at bruge kvalitet. V.h. Håndværkeren
jakobsvit Trådstarter 35 24-04-2007 06:31 he he. jo men nu er der jo forskel på hvor det er billigst at købe primeren.men havde faktisk regnet med at den skulle have mere primer
Håndværkeren 20251 24-04-2007 07:35 Du kan sikkert finde en primer der er meget billig, men hvordan arbejder den så lige sammen med din bundsmørelse.Jeg har oplevet at en båd der havde fået en meget billig primer ikke havde hæftemulighed for bundsmørelsen. Jo det så flot ud da den stod på land, men blot en halv time efter båden var kommet i vandet lå bundsmørelsen under båden som en stor skál, hvor fix er det så lige at gå efter den billige når båden skal på land igen og al den "gode billige" primer skal slibes af igen. V.h. Håndværkeren
grandoldman 5248 5700 28-04-2007 06:50 nu kan man jo ikke se i din profil hvor du bor i landet, så det er svært at vide om det er køge eller aalborg du vil finde forhandlere i? Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her