Billig stabilgrus + havefliser 30x30+KOP sten?

Hej

Jeg skal meget snart igang med at lægge en ny terrasse.

Jeg bor i Randers og ville lige høre om der er nogen der kender nogle billige steder der kan levere havefliser 30x30 + KOP sten til 60 kvm. terrasse? Jeg har indtil videre kun ringen til en. Han skulle have ca. 100kr. pr. kvm. Jeg ved ikke rigtig hvem der sælger og om 100kr pr. m^2 er en rimelig pris.

Det behøver jo ikke være en fra Randers bare det er billigt og at de kan levere .


Herudover skal jeg bruge 6 m^3 stabilgrus samt ca. 2 m^3 afrettersand eller hvad det nu hedder?

Skal også bruge noget sand til at feje ned mellem stenene, men får man det sammen med det andet læs eller er det bare noget man køber i et byggemarked?


Håber på i kender nogle billige steder :-)

vh.
Christian.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Glem bare det med gruset det er bestilt i den lokale grusgrav til 1500kr for 8m3 stabilgrus og 4 m3 støbesand som jeg vil bruge til at afrette i og til at lave lidt cement.

Dog har jeg virkelig svært ved at finde nogen der sælger KOP sten og havefliser. Jeg har fundet 1 som skal have ca. 100 kr pr. m2. Findes det mon billigere?

Har i ikke nogle steder der er gode at handle hos?

vh.
Christian
Prøv at tjekke Jem & Fix - i denne uge har de 30x30x5 til ca. 50,- pr. m2. samt kopsten til 1,75 pr. stk.

Mon dette tilbud kan bruges?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis