Passer de? BobbleTrouble 353 8881 20-04-2007 18:33 Hej herinde Hvor kan man se om et sæt hjul fra en Hyundai Accent '95 passer på en gammel Golf fra '84? Altså når man ikke har dem ved siden af og kan prøve efter. Mvh Kasper 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 21-04-2007 05:37 Det kan man ved at kende hjulenes dimentioner (diameter) og afstande ved boltene, men det er nok bedst at have et hjul at prøve med. Jeg har ikke så meget forstand på biler men kunne forstille mig at det må være løsningen. V.h. Håndværkeren
Gert.m 1075 3720 21-04-2007 08:00 Citat fra BobbleTroubleHej herinde Hvor kan man se om et sæt hjul fra en Hyundai Accent '95 passer på en gammel Golf fra '84? Altså når man ikke har dem ved siden af og kan prøve efter. Mvh Kasper jeg vil mene med 99,9% sikkerhed at de ikke passermen ellers kan du hitte ud af det her http://www.dkfritidbil.dk/oplysninger/faelge/Boltcirkel.htm de 2 vigtigste mål er boltafstand(PCD) og centerhul (HUB Center)der efter ET. hvis de 2 første passer og den sidste ikke gør og du aligevel kører med fælgene vil du med stor sikkerhed snart skulle skifte hjullejer mvh Gert Møller ja det kan laves :-