Ford Mondeo

Hej.
Jeg har lige købt en Mondeo 2,0 årgang 1997. Den sætter ud, når jeg accellerere. Det er også som om den mangler lidt motorkraft.
Hvad kan det være?
Endvidere knirker den fra venstre baghjul?

Den er nysynet.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville i dit sted undersøge to ting:
1: Hvor kan jeg få den gået igennem (FDM-"Kender en mekker"-el.lign)
og 2: Hvad er mine rettigheder i denne handel, hvis dommen bliver for dyr

Begrebet "nysynet" har jo intet med den type fejl at gøre, så det er kun brugt for at lænse dig for ekstra.
Det var bare min korte mening

Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Jeg tror det er et tændkabel der er brændt igennem. det kan ses ved at tage kablerne op og kigge på dem, der vil være et lille brændmærke eller en revne der er sort. kan også være t-stykket som sidder under luftfilterkassen ind mod topstykket der er revnet midt i t-et.
Skriv lige på siden når fejlen er fundet.wink

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Hvis ikke det er en gammel politibil du har købt, så er det som Niels kau skriver. Ligemeget hvad du har skrevet under på skal forhandler lave bilen hurtigst muligt de første 6 måneder, derefter skal du bevise fejlen ligger på deres side.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Hej Jørgen,
Skift tændrørerne. Check tændrørsledningerne som nævnt - kan evt. også godt være at du skal have skiftet dit benzinfilter.
Har du købt hos en forhandler skal du naturligvis først og fremmest reklamere overfor ham.
Knirken fra et baghjul...kan være mange ting - defekt støddæmper, slidte ophæng osv. kræver en fysisk inspektion.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis