Ny akkuskruemaskine

Jeg går og tænker på at skifte min gamle akkuboremaskine ud med en nyere. Den gamle er en 14,4 V fra bosch. Den er stærk nok til mit behov , hvis batteriet altså lige er ladet op. Jeg tror det tager en time at lade batteriet op og det har jeg ikke tålmodigheden til at vente på, hvis jeg bare lige skal skrue nogle skruer i. Men den skal også bruges til lidt større projekter.
Jeg har fundet den nye lithium-akkumaskine fra bosch på tilbud. (www.toolshop.dk/shop/bosch-batteridrevet-bore--3006p.html)
Ifølge beskrivelsen står der jo at den kan holde på strømmen selv om den i perioder ikke bliver brugt, så det lyder jo umiddelbart til at være løsningen på mit problem. Men er 1,3 ah batteriet kraftigt nok til store skruer (80-100 mm)?
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Er det til hobbybrug, eller til proffesionel brug, du skla bruge den til?

Ville helt kalrt vælge en Bosch 14,4 volt Proffesionel. Den koster lidt mere end den du har linket til, og er ikke litium batterier. Men tilgengæld er der 3 batterier til, og ½ time lader.
Bruger selv denne til proffesionel brug, og den køre rigtig godt.

Hvis du vil bruge lidt mere på en boremaskine, skal du købe en Miwalkee. Bruger til daglig også sådan en. Det er en 18 volt, 2,6 ah Og den akn virkelig trække nogle skruer i. 150 mm uden probemer. Men den ligger vist på 2500 kr.

Håber det kan bruges, mvh Carsten (Tømrer)
Den skal ikke bruges i mit arbejde til daglig, men jeg vil have en maskine der kan noget, da den i perioder vil blive udsat for et vis slid. En ½ time lader og 3 batterier lyder jo ikke så dumt. Men er det nødvendigt med mere end 2 batterier? Og hvad koster Bosch-maskinen?
...og ska du ha creme d la creme så køb Makitas 18v 3amp med slag.....første gear med slag, driver den 150mm karmskruer i en musten fuge uden at bore forsmile ved godt det ikk er den slag proff maskine du søger, men den ka godt gi mig et lille jern på hver gang jeg bruger den så jeg måtte lige ude med mine rosene ordsmile

hilsen værktøjs liderlig håndværker
Hvorfor skrue en karmskrue ind i en mørtel fuge rolleyes
Citat fra ulledog

...og ska du ha creme d la creme så køb Makitas 18v 3amp med slag.....første gear med slag, driver den 150mm karmskruer i en musten fuge uden at bore forsmile ved godt det ikk er den slag proff maskine du søger, men den ka godt gi mig et lille jern på hver gang jeg bruger den så jeg måtte lige ude med mine rosene ordsmile

hilsen værktøjs liderlig håndværker

Hehe, lidt værktøjsliderlig er vi vel alle, selvom det godt nok lyder ekstremt i dit tilfældesmile Men jeg må hellere lige give et hint om prisen. Lad os sige omkring 1500 kr. som max.
Citat fra ulledog

...og ska du ha creme d la creme så køb Makitas 18v 3amp med slag.....første gear med slag, driver den 150mm karmskruer i en musten fuge uden at bore forsmile ved godt det ikk er den slag proff maskine du søger, men den ka godt gi mig et lille jern på hver gang jeg bruger den så jeg måtte lige ude med mine rosene ordsmile

hilsen værktøjs liderlig håndværker


Kan du så få den stådreng ned - det er jo ikke et sexforum

Mvh

Klaus
Citat fra www.spotvvs.dk

Kan du så få den stådreng ned - det er jo ikke et sexforum

Mvh

Klaus

Det er heller ikk et gratis reklame forumrolleyes
så er der jo den DeWalt som Netto sælger i denne uge med to batterier og en-times lader for 800 penge.
Citat fra ulledog

Det er heller ikk et gratis reklame forumrolleyes


Ja, jeg kan godt få stådrengbiggrin (endnu!!)

Jeg har ændret lidt i min besvarelse til Brian A

Håber det kan accepteres, jeg svarer jo bare på Brian A`s spørgsmål

Mvh

Klaus
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis