Puch maxi starter først efter 100 gange

Hej....
Jeg har et problem med min maxi - når jeg skal starte den er jeg nødt til at jokke helt vildt mange gang ned i kickstarteren og jeg lyver ikke når jeg siger at det er ca. 100 gange før den starter... Hvad kan der være galt?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der kan være flere ting,
1. at den ikke får nok luft til,
2. tændrøret er tilsodet (renses forsigtigt med stålbørste eller andet)
3. snavs i karaburatoren.

du kan prøve dig lidt frem, jeg har lidt svært ved at hjælpe dig når der ikke står andet om den. er der ekstra udstyr på den?? (tun)

håber det lykkedes for dig.

mvh Kenneth.

det må næsten være snavs i karburatoren, for tændrøret er helt nyt, kan self. også være det med luften.. hmmm
hvordan kan mang ive den mere luft?
hvis filteret er snavset, prøv at rense det, og ellers er der en lille luftskrue på karaburatoren, som du kan justere (lettest når den er igang) bare gør det stille og roligt. og så indimellem når du har drejet på skruen skal den lige have god gas.
mvh kenneth.

I mine unge dage, da jeg også havde en Maxi, havde jeg samme problem, prøvede simpelthen alt, med det der er beskrevet her.. Men efter en snak med nogle venner og bekendte der kendte lidt til det, fandt jeg frem til at det var platinerne der var fuldstændig slidt op.. Efter de blev skiftet, startede den første gang - som altid smile
okay, kunne da godt være det smile
HVor sidder platinerne helt præcist henne ?
Annonce
tak for det
Hej **C*C**.
Så er den da også trukket op til en lang tur, hvis du må jogge 100 gange før du kan kører.

Ja undskyld, jeg kunne ikke lade være den lå lige for !

V.h. Håndværkeren
det har du self. ret i, så bliver jeg jo også i god form smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis