Karlens øl...

Hej alle.

Ved godt, jeg bevæger mig på grænsen af reklame her, men I må tage mit ord for, at jeg absolut ingen kommerciel interesse har med mit indlæg.

Jeg - eller vi - har bare fundet den discountøl, vi synes bedst om. Har prøvet rigtig mange, og langt den mest drikkelige er den, der hedder 'Karlens Pilsner'.

Den er blød og rund i smagen, lidt anonym vil mange nok sige, men har en høj 'drinkability'. Du kan med andre ord servere den for de fleste uden at de vil rynke på næsen af den, tværtimod.

Vi har kun set den hos Lidl indtil videre, men skulle du rende ind i den andre steder, hører vi det gerne. Især hvis du finder den på dåse, så er der nemlig også dømt båd-øl hos os biggrin

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Åååårh ! hold nu bare op Lars, vi ved jo alle sammen af du efter dette indlæg får øllet leveret direkte ned i din vandtank i skivet, fra en tankvogn.

Håndværkeren
Fordømt, afsløret

Nogen der ved, om tanken i sådan en Ölbin kan tåle pilsnerøl eller kun Pribbs Blå?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Den kan tåle det hele.. men du skal lave køleanlæg og så fylde tanken helt og så holde "åben båd" så vi kan se og smage om det virker ordenligt wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis