Dansk Albin 25 klub?

Hejsa.

Ja vi er jo som bekendt nogle af dem, som tøffer rundt i én af de gode, gamle Albin 25'ere.

Og i næsten enhver af de havne, vi har besøgt, ligger der mindst én af dem - nogle i stort set oprindelig stand, andre bygget om med fast vindue over cockpittet eller længere kaleche eller andre smarte tiltag.

Så der må jo være en del af dem, også i Danmark.

Sverige har deres egen klub, www.albin25.se, var der ikke basis for at vi fik en dansk pendant?

Vi har ikke tid og IT-kendskab til at stable en klub og hjemmeside på benene, men vil da gerne bidrage med alt, vi formår, hvis andre har lyst til at tage initiativet op.

Vi tænker bl.a. på 'tips & tricks', links til reservedele, køb & byt og lignende. Det er jo ikke lige en båd, man smutter i Tempo, Holbæk eller Biltema og køber stumper til.

Ønsker alle god søsætning og god sæson biggrin

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Albino, det bli'r svært at danne en klub, for der er ikke mange, som vil være i en bestyrelse, derfor vil jeg foreslå dig at gøre, som jeg, lave en hjemmeside selv, og opfordre folk, til at bidrage med relevante indlæg, ikke at jeg tror du bliver løbet ned af henvendelser, men måske. jeg kan godt lave en Albin 25 side i tilknytning til min, men så må du selv senere overtage. Domænenavnet www.albin25.dk er faktisk ledigt. det koster 80 kr. at købe og herefter 36 kr pr. år.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs.

Takker meget for det flotte tilbud om at låne lidt plads hos dig - kan være vi gør brug af det på et tidspunkt.

Vi har faktisk overvejet at købe det danske Albin25-domæne, men tvivler alvorligt på, at vi nogensinde ville få tid til at bygge noget fornuftigt op.

Men hvem ved? Måske når madammen er kommet i vandet og vejret er imod at tage ud?

jeg lavede lige lidt på min side, bare en 10 minutters tid, der er ingen ting der virker, på nuværende tidspunkt. http://www.baadside.dk/Albin25.htm
hilsen Erik

ErikChristensen 
vil prøve om jeg kan lave et forum på siden, i den nærmeste fremtid.

ErikChristensen 
Hej Lynæs.

Det var da et enormt smukt træk - vi så det i morges og kunne jo godt mærke presset på os

Så i løbet af dagen har vi erhvervet www.albin25.dk og skal til at stable noget på benene - med din velsignelse vil vi gerne tage afsæt i dét, du allerede har lavet, det er mindre skræmmende end at starte på en skrigende tom side rolleyes

Vi er spændte på, om du får noget forum-agtigt op og køre.

Annonce
så er der et primitivt forum, som dog kræver man forstår engelsk.
bare prøv
http://www.baadside.dk/Albin25.htm

ErikChristensen 
Jamen det fungerer! Og det er langt mere, end vi lige ville være kommet frem til på en dag. Kræver det noget database eller andet figundik på serveren?

nej det gør det ikke, men det kræver frontpage programmet og så en host, og her kan jeg anbefale min , som har en fremragende service

ErikChristensen 
Vi har valgt Web10 som host, ved ikke, om de tilbyder dét, der skal til. Har du kastet et blik på vores ynkelige, spæde opstart?

er web 10 noget gratis noget, ellers vil jeg anbefale min, som altid gerne hjælper

ErikChristensen 
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis