Havetraktor

Hej alle LDS'er !

Jeg har "arvet" en havetraktor, hvilket jeg er meget taknemmelig for (dovenskab er en af mine mange laster).

Ham jeg har den fra, fortalte mig, at det eneste jeg skulle, var at købe et nyt batteri, da det eksisterende er dødt. Det er jeg så også villig til at ofre, men:

Den har stået udenfor, ikke i læ eller noget i hans have hele efteråret og vinteren. Er der nogen chance for at, den overhovedet kan køre igen? Jeg stiller dette spørgsmål, da jeg ikke aner noget om havetraktorer, og er af den overbevisning, at efter sne, regn mv, da ikke burde kunne køre mere...

Tager jeg fejl i dette?

På forhånd tak.

/David
Hej alle LDS'er ! Jeg har "arvet" en havetraktor... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra crazyass

Hej alle !

Har skiftet batteri, tændrør, olie og benzin på den, men intet hjælper... Den reagerer slet ikke når jeg drejer nøglen, men der står, at hvis motoren er kold, skal jeg prøve chokeren, men kan ikke finde den. Har prøvet at finde manualer på nettet, men det er åbenbart noget gammelt lort... Det er en Husqvarna LT-100. Har desværre ikke bil, så har ikke prøvet at kickstarte den ved hjælp af startkabler, men kunne det være løsningen?


nu kender jeg ik din maskine, men mon ik start sekvensen er nognlunde den samme som på min.

placer gumpen på sædetcool ,
sikre dig at knive er slået fra!,
træd bremsepedal i bund,
skub gassen helt frem (på min er det choker)
drej på nøgle.

hvis ellers maskine er ok bør den starte.

(men hov det har anders jo lige skrevet alt det her )

hvis den ikke vil dreje rundt med starteren, ville jeg starte med at kontrolere den sikkerhedskontakt der sidder under sædet,

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis