Falder mit hus sammen??

;O) Overskriften er måske en smule overdrevet, men min kone jagede lige en tvivl i livet på mig: Jeg går og river alt ned på 1.salen. Væggene er af gl. selotex-plader og alle vægge er bygget op i træ. Kan jeg resikere at 1.salen kolapser? Når jeg fjerner alle vægge og stolper? Jeg fjerner naturligvis ikke de stivere som sidder på spærrene!! Og gavlene i huset er muret op i samme sten som st.plan. Taget er tækket med tegl, så burde jeg ikke kunne rydde hele l..... så det bliver til et stort åbent rum?????

M.v.h.

------------------
FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
;O) Overskriften er måske en smule overdrevet, men... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
citat:
Oprindeligt indsendt af jensjensen:
Hej "Falckmand",
lad du bare huset falde sammen. Så kan du fuppe dit forsikringsforhold, lige som du snyder og bedrager med skat, moms og afgifter (det er jo det indtryk man får når man gennemgår alle dine andre spørgsmål)!!!!



Jeg har en idé om hvad det her drejer sig om. Jeg tror s.. han har ondt bagi fordi jeg kører Diesel og har spurgt ind til om der er nogen som har prøver at hælde Fyringsolie i tanken i stedet for!!! Men den lille mand er jo bare en stakkel!!! Jeg har lyst til at skrive en masse mere, men så bliver jeg vel "bare" blacklistet af Adm? Eller hva Jørgen??

M.v.h.

------------------
FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af FalckManden (den 11-07-2003).]

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Hej FalckManden

Lad ikke en enkelt tåbe spolere en glimrende hjemmeside som denne!! Spørg endelig videre så både du selv og os andre kan få gavn af de mange gode og informative indlæg fra dig og alle andre.

MVH
Kim

MVH
Kim
Sådan!

Der må smashes på høje bolde!

Og lad det så ligge. Manden har sikker problemer i sit liv og tænker ikke på, at han en dag kan blive syg eller der udbryder brand i hans hus. Hvem får han så brug for?

Uanset hvad, har Hr. Jensen ikke fanget tonen i dette forum. Det kan jo smutte for de fleste. Tag lige og stik en finger i joden eller find nogle andre at generer.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej smile

@Per M Friis
Ikke alle brandmænd er fra falck. (kun ca. 80%) smile

Det er ikke altid klogt at smashe på høje bolde, med mindre man er sikker på, at man kan styre det smile

En amatør i bordtennis, rammer kun bordet i en smash hver anden gang. (tro mig, jeg gider ikke smashe i bordtennis smile)

Angående fyringsolie og dieselbiler, så er der mange der mener at det skader motoren, da der er væsentligt højere svovlindhold i fyringsolie. Derfor kan det ikke genere mig at folk bruger fyringsolie i deres bil, da de så skifter bil oftere = flere penge i statskassen.

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis