reservedel computerprogram

Hejsa...

Jeg ville høre dem der skulle arbejde på et certificeret værksted... Jeg har set at når man køber reservedele bruger i et smart program på computeren med et grafisk interface så man kan klikke rundt på hele bilen og derved finde den del man nu ønsker samt hvordan den ser ud.

Er der nogen der kan fortælle mig om det er noget vi freelance mekanikere har mulighed for at få fat i ?

Det er mest så man slipper for at bruge haynes manualen og istedet kan se de fine tegninger af samtlige dele der findes på ens bilmodel.

Jeg ved at citroen bruger Dracar+, men kan ik finde nok information om det.

på forhånd tak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den er nok ikke så nem... mange fabrikater har på deres certificerede værksteder specielle programmer som kun er lavet til det enkelte fabrikat... For det første tror jeg ikke lige det er til at få fat i for folk udefra som dig, og så ville det være mega besværligt da du skulle have et program til hvert fabrikat. se evt. denne her: http://www.iveco-power.com det er der jeg arbejder... vi har et online reservedelsprogram med grafisk interface...
Jeg har fundet noget der hedder ETOS som man skulle kunne downloade forholdsvis billigt. Desuden fandt jeg noget på www.autocd.com som egentlig passer meget godt med det jeg søgte. Ellers tak for svaret
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis