Renovering af starter?

Hej

Starteren på min polo 1,3 95´med 230000 km på tælleren har nu for 2. gang det samme starterproblem. Når det er koldt "kører" starteren med motoren rundt i ca 1 sekund efter at motoren er startet. Lyder ikke så rart. Første gang for ca 120,000 km siden fik jeg et nyt starterdrev monteret. Er der andet at gøre. Jeg forsøgte første gang at smøre skidtet, men det holdt kun ca. 10,000 km. Kan det betale sig at få starteren renoveret igen eller kan det bedre betale sig med en ny?

mvh Anders
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Anders.

Prøv at kigge prisen på en ny ved eks. T. Hansen. Det kan vel ikke betale sig at renovere den gamle.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det lyder som om at tandhjulet ikke går retur fra tandkransen med det samme.. Og det kan ødelægge din tandkrans, hvis du ikke for det lavet.. Har haft det problem en gang og det kan laves, men valgte at skifte hele starteren.. Det kostede under den timeløn det ellers kan koste at få det lavet..
300 kr og 10 min.. Så kunne min bil starte igen...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis