Stabilgrus, Brolæggergrus ol...

Hej LDS'er

Jeg skal til at lægge ny indkørsel. Jeg mangler blot et sted i Vejle - eller trekants området hvor jeg kan købe grus til en fornuftig pris. hvis nogen af jer kender et godt sted (med en god pris) må i gerne give lyd!


John
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Vemmelund

Hej LDS'er

Jeg skal til at lægge ny indkørsel. Jeg mangler blot et sted i Vejle - eller trekants området hvor jeg kan købe grus til en fornuftig pris. hvis nogen af jer kender et godt sted (med en god pris) må i gerne give lyd!


John


hurtig søg på google.dk

A P Bredvigs Grusgrav ApS
Nørupvej 1 By: 7321 Gadbjerg
75876410
Hej.

Uden at vide hvordan det går hos Lyngbeton lidt uden for Give, kan jeg sige at min den Gamle købte til særdeles fordelagtige priser for år tilbage!! Jeg har ikke været derude i henved 8 år, så det kan være der er sket ændringer!

Men prøv at give dem et kald. eller se om du kan finde dem på nettet.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Havnen i fredericia...!

Det billigt, og de har det hele.. du kan både hente selv eller få fx en af vognmændende i fredericia til det..! jeg har ikke fundet det billigere andre steder.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
:-) ja det jo lige det.. jeg kender ikke adressen, og ved ikke hva det hedder, det ligger lige ved rahbek fisk og shell..! alle her i fredericia, kender det bare som der hvor du henter grus m.m nede ved havnen..!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Vejle havn lige ved siden af fiskehandleren!!

1. Charles Pedersen Tlf. 75829111
2. Remmerslund grus grav ved Hedensted også billigt at komme af med sten,jord og beton.
3.Jerlev grusgrav mener det ligger på Vejlevej i Ødsted


Ellers er gogle din ven i nøden men nr.1 bruger vi og det er ok samt rimelige priser og de har et godt udvalg også i belægnings sten..

Håber det hjalp.
Det lyder rigtig godt. Det vil jeg prøve.
Og mange tak for de hurtige svar!!

John
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis