Njord

Endeligt måtte det ske.

Njord har slået alle rekorder, og er nu den mest givende på LDS. Er det ikke fantastisk.

Indtil rekorden blev slået var det de indlæg jeg lagde ind fra start, som jeg gerne ville gemme, og som Allan lavede et forum til - til os selv.

Men Njord er nu den ultimative konge på LDS, og læg mærke til hvor seriøse alle hans svar og spørgsmål er.

Vi kipper med flaget kære Nils Jørgen, du er helt speciel!!! Og en gudsbenådet LDS'er. Håber vi ses, trods aflysningen sidste gang.

Og så er jeg håbløs - prøvede at finde nogle flag jeg kunne kippe med, men det lykkedes ikke, men tanken var der Niels Jørgen!

Men et stort tillykke siger AllanE og JørgenE!, og tak for dit konstante og givende arbejde på siden - det er stort for os alle!

Kærlig hilsen

JørgenE

Mvh. JørgenE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bukker mig i støvet......
Takker for de mange roser

Der er mange andre der er meget seriøse i dette forum, og det er grunden til at jeg holder ved. Ja også fordi der er rart at kunne give lidt inspiration videre. Jeg finder da også selv inspiration og svar på spørgsmål i dette dejlige forum.

Tak for roserne...

Og ikke mindst Til JørgenE og Allan for at drive forummet.

Til JørgenE, vi ses nok på et andet tidspunkt, også selv om jeg hedder "Jens" ;-)

MVH Njord
Det ved jeg godt, men du har vist aldrig reklameret med dit navn, så det holder jeg for mig selv, og Niels Jørgen passede jo fint til NJord. Zep hedder da også noget andet, selvom det er så sødt et navn til hende, og "opfundet" af mig - altså forkortelsen - ikke særligt originalt, men sødt, men sålænge hun bruger det navn, tilkommer det ikke mig at skrive andet wink

Men igen et stort tillykke til dig Njord - du bliver værdsat, som du kan se.

Mvh. JørgenE
Hej igen Jørgen

Jeg har ikke noget imod mit navn, og det er ikke hemmeligt.....
Fra start kunne jeg, og andre, jo ikke vide at dette forum blev, og fortsat er så seriøs som det heldigvis er.... Derfor et "nik" og ikke eget navn.
Der er efterhånden en del jag har mailet sammen med "bagom",omkring meget forskelligt.... Og her bruger jeg mit eget navn.....

Men OK med anonymitet, for den der helst vil det.....

Fortsæt det gode arbejde rolleyes

MVH Njord
I lige måde, Jens!

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis