Siliconafretteinstrument?

For nogle år siden købte jeg et lille fikst instrument til at glatte siliconefuger af med, formedlest en 5-10 kr.
Nu er den slidt og ujævn og laver ikke pæne overflader længere.
Det er en blå plasticfætter, ca. 12 cm lang, vinkelformet, med forskellige glattemuligheder i hver ende.
Siden har jeg ikke set denne indretning nogen steder.
Er der nogen, der ved hvad jeg ævler om og evt. hvor man kan få fat i den?confused
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mindes at have set en sådan indretning i Bauhaus for ca. 6 mdr. siden. Mon ikke de har den stadigt??
Hej Kmt.
Ja og du ævler ikke, men om du kan få dem mere ved jeg ikke. Til gengæld kan du få sådan nogle af træ i forskellige dimentioner, de skal så blot stå i en sæbevands opløsning et døgns tid før de er klar og opbevares samme sted hvis du skal bruge dem et par dage efter.

V.h. Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det gode ved denne lille fætter er at den altid er klar.
Jeg er ikke gode venner med de af træ fremstillede. Min gøren og laden er meget impulsiv, og når moeren igennem længere tid har klaget over manglende fuger, ja så skal det pludselig bare gøres, og så skal det ikke skorte på at disse træredskaber først skal klargøres, og i øvrigt slipper de ikke siliconen nær så godt.
Jeg må en tur i Bauhaus, selv om jeg ikke kan lide denne geschäft.
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.

En anden mulighed kunne være at tage i Silvan.
De har sådan nogen "gummi" spartler til at lave fuger med, man får 4 forskelige med, og hver har så 4 "former"
Har selv brugt dem og de fungere super godt.
Kan ikke huske hvad de koster, men måske en mulighed.

Peter Nielsen
49,50 i Silvan - Jeg har tilfældigvis lige købt sådan et sæt gummi-fætre i går.

Mvh.
Mugge
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også