Puch maxi Hjælp

Hej!

Jeg har en helt std puch maxi k, og vil have den til at køre lidt stærkere.. Jeg har tænkt på at købe denne cylinder http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2094&aID=3479&mId=1950

og denne udstødning http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2094&aID=6770&mId=1972

Mine spørgsmål er så
-Hvor hurtig kommer den til at køre?
-Hva dyse skal der i karburatoren?
-kan jeg bruge en stardard studs?
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hey

jeg har en puch som har det samme tun på bare med 19mm karburator men det kommer and på hvad din giring er

min er 13/47 den kører 80 med godt optræk

jeg kan ikke lige huske hvad dyse der skal i men ca 86

du kan godt kører med standart studs

mvh puch tun

h
Jeg er den store nørd til det her, så hvad er en giring er det tand hjulende? Hvis det er, så er det bare std...
-Man skal da ikk have anden Krumtap i for at køre med 45mm cylinder?
-Hva mm er en std firkantet karburator?
hej

ja det er tandhjulene og jeg tror at det er den samme giring som min men ved det ikke du kan bare tælle tænderne på tandhjulene.

nej du kan godt kører med den cylender uden at skifte men den vil have best af at man skiftede krumtapen til race men den kører fint med standart

jeg kan ikke lige huske hva standart mm på karburatoren er men tror det er 12 mm

mvh puch tun

h
Mange tak puch tun
hej


jo det kan du sikkert godt men du skal dyse den til nå du har sat din cylender og udstødning på





mvh puch tun

h
Oki, mange tak puch tun!
den vil kører langsomer og have dårliger optræk. med det andet som du viste ville den ca ha 5hk i steden for 3hk en standart puch har 1 hk.

min puch har 7hk den har godt optræk jeg har kørt om kap med mange nyer knallert som var tunet og jeg vandt hehe. men jeg vil godt have den solgt den har helt nyt stel med stelforstærker stort set alt på min puch er nyt og den er sort.

vis du tuner din puch og den kører hurtiger en 60km så SKAL DU HAVE STELFRSTÆRKER ellers kan dit stel bøje sammen selv om du bare kører hvor der ikke er nogle bump.

mvh puch tun

h
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis