køb/salg

da vi jo næsten alle her på siden er nogle gør det selv folk, har jeg tit tænkt på at lave en køb/salg side for maritime ting og værktøj. Tanken var at mange lige står og mangler et eller andet, og andre står med noget i overskud, det skulle være non profit, bare en formidling. har lavet et lille forsøg, men hvad mener i ? rolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lynæs
Det er en glimrende ide og når jeg ser hvad du kan bibringe ved et forsøg ser jeg frem til du fører det helt ud - jeg er igang med en totalrenovering af min Danboat - så jeg får helt sikkert noget i overskud og får sikert også brug for noget
Til alle andre - bak lige denne side op

Hilsen
- og god arbejds påske
Flying Leth
hi fly
hvordan skrider dit projekt?

ErikChristensen 
Oh jo - det går fremad - vi har besluttet at hele båden skal males udvendigt og så er der jo alt det andet - vi håber at få den i vandet primo juni
Ferien holdes dog i svogers Dehler 36 på Götakanalen ( vi overtager og sejler den tilbage til Frederiksværk )

det giver jo lidt ro på vort projekt - det er iøvrigt en fin gammel båd.
Det var da alle tiders gode ide du har fået der Erik, jeg vil ihvertfald støtte din ide 100 %

Håndværkeren
det ville da være godt,der er nok mange af os der har noget liggende vi ikke nænner at smide ud og andre måske kan bruge wink
Annonce
gi' en besked via denne side, hvis du vil på køb/salg, tryk på mit navn, send en besked til lynæs, send tekst og billede hvis du vil af med noget

ErikChristensen 
ja det er jo meget godt men hvad med at få sat noget på

ErikChristensen 
[Indlæg slettet]
[Indlæg slettet]

ErikChristensen 
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også