Billige El & VVS materialer

Her er et par gode links til billige El & VVS materialer Det virker fint. Du kan se priser og kan bestille via telefon og få personlig betjening. De er også hjælpsomme, hvis du har spørgsmål.
Det smarte er også, at de to firmaer samsender, hvis du har brug for både VVS og EL.
Min erfaring er, at du kan spare mellem 30 - 50% i forhold til byggemarkederne.
WWW.VVS-grossisten.dk WWW.techno-consult.dk
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Vi er igeng med en tråd der tidligere har været oppe her på siden.
Fakta er sikkert at det afhænger af hvemd man skal bruge hvad der er billigst hvor, men et er sikkert og det er at der er mange penge at spare i forhold til de forkromede listeprise man oplever i bygge markeder op på jernhandlen. Mine egne oplevelser er at www.vvs-eksperten.dk er billigere end www.vvs-grossisten.dk i mit tilfælde ca 12 procent og service og råd er helt ok hos Allan og co. Forsendelses omkostninger bliver meget hurtigt en marginal ting hvis man lige skal bruge lidt forskellige små og store ting.
Skal du bruge en lidt større mængde varer er det altid fornuftigt at indhente et par tilbud, så kan man jo vælge efter pengepung og temperament.

Venligst Njord smile

MVH Njord
Mange el arktikler er er billigere i Harald-Nyborg.

Mvh
Bo kreutzer
Ja eller et andet bygge marked. Men de har desværre ikke ret mange komponenter hvis man skal lave lidt "udvidet" el arbejde...

Venligst Njord smile

MVH Njord
Annonce
Jeg har brugt vvs-grossisten.dk ofte.
De er billige og har ret meget i fittings, pel rør mm.

Pel rør, fittings til disse mm, kan ikke købes i byggemarkeder. Og fx. Emil Holst som har ALT i vvs, handler kun med momsreg. firmaer i vvsbranchen.

Men det er en fornøjelse at gå en tur i en af de store vvs butikker, som altså kun vil sælge til vvs-firmaer, og skrive alle varenumrene ned, for derefter at bestille hele lortet på vvsgrossisten.


mvh
Richard Schrøder
[email protected]
mangler man blaningsbatterier eller vaske/wc
er lavprisvvs.dk rigtig billig, ofte billigere end både billigvvs.dk og vvs-grosisten.dk

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af tøffelhelten (den 07-07-2003).]
Hej.
Har lige kigget lidt på greenline kontra techno-consult.
techno-consult er omkring 25% billigere med feks. IHC materiale end greenline, og jeg kan indskyde at techno-consult kun ligger 10% over LP/solar.

Steen
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis