Kæmpe træf.

Hej med jer alle som kører mc.
Jeg faldt lige over et link.http://www.scandinavianbikemeet.com/
Det er da noget at bruge en weekend på.
Beslutningen er taget.Jeg skal AFSTED!!

Venlige hilsner og "vi ses".

Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ærgeligt at det skal være så dyrt at komme ind. Bare de dog havde delt det op i marked og underholdning/druk.

PS. ved du hvorfor de er "flygtet" fra Sverige ?.

Fordi den Svenske ordensmagt kræver at de selv skal betale for politiets udgifter til arrengemanget.

Det kunne danskerne godt lære noget af, f.eks. når fodbolden raser.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej igen

Nu er det omkring 20 år siden jeg første gang var til et træf,og har i mellemtiden selv været indvolveret i at,både organisere og drive et træf.Det der går igen er at den ballade der kan opstå på et træf som regel ikke opstår mellem eller bliver foranlediget af motorcyklisterne der er på træffet,men dem der tror de er "rockere for en dag".
Der kommer en gang i mellem nogle der tror at der er "frit slag" på alle hylder,og at man bare kan gøre som det passer en selv bedst. Det skyldes måske at unge der går almindeligt i byen er vandt til at have denne her slags fasade med tøj,sprog og lidt smarte påtagede mode. Når de så kommer sammen med mc-folk der måske er knap så "hæmmede" går de for meget over gevind.
Rigtige motorcyklister respekterer hinanden på en anden måde end det er tilfældet blandt mange andre.
Så hvis det er det politiet vil ud og stoppe eller bare vil rode i folks lommer for at finde en smule pot eller hash,mener jeg de er velkomne men for egen regning.
Mon ikke regningen fra Ungdomshuset vil blive endda noget større end ved et sådant arrangement?
Jeg har ihvertfald aldrig set nogen der kastede med brosten eller satte privates biler i brand,eller knuse tilfældige forretningers ruder ved et træf.
Så lad os mødes på en ordentlig måde og have en god fest,samt vise politiet at vi ikke er hverken rockere eller potentielle ballademagere, men folk der kan lide at samles om vores fælles interresse :Nemlig at køre motorcykel.

Hilsen Leo

Yep enig, men der er sgu da mange tosser blandt mc'ere.
Men procentdelen er selvfølgelig blevet mindre fordi der kører så mange nye friværdi cykler rundt.

Yep jeg håber også på et fredeligt træf / marked.

MVH

Se Min XSer her

Hej PR
Selvfølgelig er der mange forskellige mennesker med mange forskellige opfattelser,også blandt mc-ister.
Når det så er sagt ,er der vel sandt at sige ikke flere "mærkelige" blandt motorcykelister end der er blandt andre befolkningsgrupper.
Når den glade jul oprinder og jeg passerer forbi en bankrådgiver der sidder på en trappesten med slipset monteret i panden,skjorten uden på buksen,og bræk flydende ned fra en mund der har fået alt for meget til julefrokosten,ja så tænker jeg:Hold da helt kæft,han tænder da vidst ikke på alle fire.
Så du har helt ret, vi er alle forskellige.
En lille tilføgelse,min mc er ikke betalt med min friværdi,men hvordan folk de betaler eller disponerer vedkommer ikke mig. En god ting ved at alle borger-dyrene er begyndt at køre mc er vel at de også kan være med til at plagiere for en lavere afgift på mc. Jeg hilser på alle når jeg kører mc.Dem der kører på en topattet HD efterligning,og dem der kører totakt.
Hvad kører du på?

MC Hilsen Leo

Jeg kører på en gammel cykel.

http://www.yamahaxs650.dk/Profiler/RedigerProfil/MinProfil.aspx?vB_UserID=99

Jeg venter på at alle dem der ikke har benzin rullende i blodet mht 2 hjul, som bare har købt den, fordi de ikke ved hvad de skal bruge pengene til, samt det ikke lige var det alligevel.

Disse mennesker skal af med dem igen på et tidspunkt, og det vil sikkert presse priserne på brugtmarkedet.

Jeg er webadmin på denne klubside : http://www.yamahaxs650.dk

Hvad køre du så selv på ?.

Se Min XSer her

Hej
Jammen lige nu er det en gsxr750r,og fra lørdag
kommer der en HD til.En gammel sag fra `38.
Jeg har for øvrigt haft en sx650 for mange år siden.
Der er røget mange forskellige igennem i tidens løb.
gs650e,z1000 mk2, 750 special,så deeeet.
Det med at brugt prisen muligvis falder pga.det store salg af mc lige nu hilser jeg velkommen.Det er nogen gange helt sindsyge priser der bliver handlet til.Jeg ved også at det til dels skyldes de høje afgifter,men dem bliver der nok ikke sådan lige rokket ved foreløbigt.
Uanset hvad så bliver det aldrig en Puck Maxi,det ser sgu ud til at der en fandens masse bøvl med demrolleyes .
Mvh Leo

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis