mercedes sprinter

har et problem med min sprinter måske er der nogen der kan hjælpe mig det er en 212 td fra 97 .jeg har skiftet ratleddet på den, det ved servoen da jeg gjorde det kom jeg til at dreje rattet et par gange rundt og idet er der et eller andet der er gået istykker, så min srs lampe til airbaggen lyser hele tidensad har hørt at man kan sætte en modstand på stikket til airbaggen der får styre boxen til at tro at airbaggen virker som den skal men når jeg ohm er airbaggen er der ingen modstand det ville da også være optimalt at det kom til at virke igen som det skulle
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
grunden til din lampe lyser er at der i rattet sidder en airbag spiral som kan dreje med rundt sammen med rattet, og den er nok blevet drejet for mange gange så nu er ledningen knækket(forklarer også modstanden).. Det er korrekt at du kan få modstande til at mont. men den skal selvfølgelig på stikket der går til resten af ledningsnettet, og ikke op til rattet som du selv er inde på... Du kan såmænd sagten få det til at virke igen.. kan ikke lige huske prisen på det, men du skal bare afmont. sprængladningen i rattet og skrue spiralen op.. derefter i med den nye, og sprængladning mont. igen. Husk at afmont. batteri polerne og læg dem helst sammen når du arbejder med airbag'en.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis