Afmontering af hjulkapsler?

Hej

Jeg står overfor at skifte fra vinterdæk til sommerdæk på min nye peugeot. For at kunne tage vinterdækket af skal jeg have fjernet plastikhjulkapslerne først således at jeg kan komme ind til møtrikkerne. Hvordan afmonterer jeg disse plastikhjulkapsler? Jeg har forsøgt at rive og lirke lidt i plastikkapslen men der sker intet?
Det er sikkert rigtigt simpelt men jeg har aldrig prøvet det før så søger lige en hjælpende hånd.

på forhånd tak smile
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Marthor

Hej

Jeg står overfor at skifte fra vinterdæk til sommerdæk på min nye peugeot. For at kunne tage vinterdækket af skal jeg have fjernet plastikhjulkapslerne først således at jeg kan komme ind til møtrikkerne. Hvordan afmonterer jeg disse plastikhjulkapsler? Jeg har forsøgt at rive og lirke lidt i plastikkapslen men der sker intet?
Det er sikkert rigtigt simpelt men jeg har aldrig prøvet det før så søger lige en hjælpende hånd.

på forhånd tak smile

Hej..
der burde ligge en "dims" ved dit værktøj til demontering..
Du kan se der er et hul i plastikken et sted, det er der din "dims" passer til.. ;-)
Held og lykke..

Mvh Jan J
1. april? Hmmm....
Anyway: På min 406 skulle jeg blot tage fat i kapslerne og hive til i et hårdt ryk.

N00bie gør-det-selv'er - men med et sommerhus i træ, så der er ikke noget valg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis