Murer arbejdspriser

Nogle der kender ca. prisen på murerarbejde. Vi har fået et tilbud på 35.000,- ex. moms for at mure en gavl på 5,20 m op i 180 cm trykket fuge samt 150 mm isolering og vandskuret indvendig (dobbelt mur) og incl. gule "brændte" sten. Er det okay eller "helt i skoven" ?

Fundament er ikke med i prisen.

Jan

Lav-det-selv hvis det skal være iorden - ellers kan du lige så godt få andre til det !!!!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du vil give prisen er den jo OK....

Men hvad er incl i prisen ??

Materialer ? hvilke sten ??
Er der vindiuer eller andet i gavlen ??
Er det en fritstående gavl ?? eller skal den mures sammen med noget eksisterende ??
Hvad er inder muren ?? Er den med i prisen ??
Hvad med oprydning ?
Hvad med pusning af soklen ??
Er gavlen lige ved vejen ??
Er der strøm og vand i umiddelbar nærhed ??
Må mureren "svine" på jorden udenfor gavlen eller skal der dækkes af pga fliser græs eller lignende ??

Hvor i landet er du ??

Arbejdet tager ikke lang tid men det kræver at mureren kommer af et par omgange.

Har du set noget arbejde den pågældende murer har lavet ?? En af mine maboer har fundet en billig murer.. Og det ser ikke godt ud med mine øjne men de er godt tilfredse.. Så hvis de er tilfredse med 2 petringer efter hinanden.. Forbandt der skifter lidt tilfældigt, forskelllig studsfuge størrelse, ret ujævne væge.. osv. ja så kan jeg jo være lige glad. Men jeg vil aldrig bruge den murer. Og vil gerne betale mere for kvalitet og omhyggelighed.

Min murer har jeg været rigtig godt tilfreds med. Og han kan fin komme med på et nyt projekt senere. Måske er han ikke den billigste, men det er lavet ordentligt.

Venligst Njord smile en glad amatør wink

MVH Njord
Hej Njord
Det drejer sig om en mur til en tilbygning. Dvs. der er strøm og vand. Han må også gerne "svine" lidt.
Den er fritstående, ingen vinduer og skal ikke flettes ind i en anden mur og den er lige hele vejen. Der er sten (gule brændte sten) og iøvrigt pudsning af sokkel. Vi bor lidt syd for København.

Du har selvfølgelig ret. Kvalitet og pris hænger selvfølgelig sammen. Jeg ville også bare høre for jeg har ikke nogle idé om hvad sådan noget koster. Er prisen ok ?

Jan

Lav-det-selv hvis det skal være iorden - ellers kan du lige så godt få andre til det !!!!
Hejsa.

Er der mangel på murer på Sjælland???? det ser ud sådan. Jeg forstår ikke nogen kan få sig til at forlange sådanne ågerpriser for et reelt stykke arbejde!!!
Har du interesse, så er du velkommen til at kontakte mig, jeg udfører det meget gerne 30% under den pris som du har fået tilbudt.

------------------
Poul Erik

PE

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis