Belægning på gulv i kælder

Hej alle.
Det lyder måske tosset, men jeg kunne faktisk godt tænke mig at få et meget rustikt kontor i min 20m2 kælder. Og dette skal altså også gælde for underlaget. Jeg har derfor tænkt mig at lægge små, fladtoppede brosten i denne. Gulvet er af beton, og er helt i vater.

Er der nogen af jer som kan komme med eksempler på store ulemper ved at gøre dette? Og her tænker jeg ikke på jeres subjektive syn på om det er flot, grimt eller tåbeligt - men blot om der vil være noget teknisk til hinder for sådan et arrangement!

Med venlig hilsen

Roadhouse
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HAr du tænkt dig at køre med kontor stol på den ovrflade.

Ellers held og lykke, og en masse fliseklæb.


MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Brostenene er rimeligt høje, så det kræver jo en del højde i kælderen, for at man ikke banker hovedet i loftet bagefter. Måske ville det være en ide at banke beton gulvet af og lægge stenene på traditionel vis med grus mv. som hvis det var udenfor.

Alternativt læg stenene i mørtel.

Men uanset hvad, blive rummet nok meget koldt, da det er svært at varme op med så tykke sten på gulvet.

Mvh.
Mugge
De fåes da i 5 cm., tykkelse, og hvis manden er dværg....

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Fed tanke Roadhouse!

og jeg kan godt følge dig i det rustikke ... har du rigeligt med lofthøjde, så kan jeg ikke se noget problem (så er det bare at lægge dem i grus - jeg ser ingen grund til at klæbe dem, når du har en god fast ramme og et stabilt underlag).

Kniber det med lofthøjden, så kan du vel overveje at skære tjavserne over (eller har du mange penge, så at få det gjort hos en stenhugger, - hans stensav er nok hurtigere end hvad du selv måtte have eller kan leje).

Sejt projekt, - lad os høre hvordan det ender!

imGray">eg, - en snert af kokos når en planke går gennem maskinen - spindelvævstynde kniplingespåner der krøller op gennem spunsen i min høvl - eg!
Kanon ;-) Det ser ud til jeg kan bruge det link til noget fornuftigt ;-)
Jeg er ikke dværg - medmindre 182cm er dværg ... hvad min bror på 201cm mener det er! Jeg har 2,15 til loftet i kælderen, så jeg vil mene at plads er der nok af. Det Mogens skriver er ikke noget jeg har tænkt på (vedr. varme), så det må der lige forskes i. Jeg skal nok finde ud af noget smart i forbindelse med min skrivestol - så jeg skal nok få fabrikeret noger køreunderlag :-)

Tak for jeres svar alle sammen.

Med venlig hilsen

Roadhouse

PS. Skal nok holde jer ajour med projektet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis