Billige herregaardssten/holmegaardssten?

Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten/holmegaardssten i alm. grå til en terrasse.

Hvor finder jeg dem billigst?

Sidste år syntes jeg at man kunne finde dem i Silvan, Bauhaus og lign. kataloger til 79 kr. pr. m2 og enkelte gange helt ned til 69 kr. pr. m2 - i år står de til typisk 100-110 kr. pr. m2 rundt omkring og typisk med min. bestilling på 50-60 m2. hvis det skal være inkl. lev.

Nogen som kender nogle billige steder med lev. på Sjælland, helst med min. bestilling på max. 40-50 m2 for fri lev.?
Jeg skal bruge ca. 40-50 m2 herregaardssten... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De er altså ikke lige så pæne. Og som jeg har skrevet før. Dimentionen er den samme, men vægten er 1/2 kg. mindre..... Luft = Vand, vand + frost....

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Rent visuelt sammenlignede jeg sandgaard og ibf. Sandgaard havde grovere overflade, og på køkkenvægten vejer den meget mindre, trods samme mål. Jeg gentager mig selv.

Kander du ikke nogen der har så du kan sammenligne.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
ok, nej kender ikke lige nogen har nogle sten jeg kan sammenligne.
Tror lige jeg holder igen med Sandgaard indtil videre. Hvilken betonproducent laver sten som bliver solgt i silvan/bauhaus?
Det står på annoncerne. BAUHAUS er med garanti IBF.

Silvan slingrer lidt, men jeg mener der står herregårdsten for tiden, det er ikke IBF, de har vist (c) på holmegaards navnet. Men de er lidt tykkere. Og sorte sten er sorte. Ikke som IBF's sorte sten, som er "non" sorte. Ærgeligt når man har brugt en hel weekend på at skære et mønster, hvor de sorte skulle skille sig ud.

Og ja BAUHAUS er kravlet op på 99 så jeg, så der er kun den der forbrugsforening for at få rabat.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Kan se at Holmegaardssten i Bauhaus ikke leveres fragtfrit på sjælland men kun Jylland og fyn. Man skal måske til at betale for fragt hvis man skal have holmegaardsten på sjælland?
Før var det sådan at man fik dem fragtfrit hvis man købte over 50 m2.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Bygma har i næste uge herregårdssten til kr. 80 frit leveret ved køb over 50 m2

Mvh

Klaus
Hvad er det for en Bygma, her i kataloget står de til 99. Nogle nybrosten ligende står til 80.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Hvad er det for en Bygma, her i kataloget står de til 99. Nogle nybrosten ligende står til 80.

MVH

Kiger lige med her....

" Who dares wins" - Eller rettere:  "Who tries learns!"
Aut. Vvs-installatør og kloakmester.

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis