Mor igen

Hejsa kære naboer

Ja ja jeg har ikke været så aktiv i meget lang tid her på siden af forskellige årsager.

Men den 29. marts bliver jeg mor for anden gang - og ja det er til et menneske, en lille pige ved et planlagt kejsersnit.

Så man kan sige at det har være vores lav det selv projekt længe.
P.t er vi igang med børneværelset - nu må vi se om vi når at blive færdige biggrin det er jeg ikke sikker på.

Ellers kan i se lidt af det på www.ciic.dk

Men nu mangler jeg jo lidt gode ideer til hvordan man sikre sig at sådan en sover igennem om natten fra starten af, ikke hyler og kun afleverer bleer uden fyld - hmmm måske vi skulle have valgt en babydukke istedet for.

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Ida!
Hjertelig tillykke med den nye Verdensborger, vi håber du I kun vågner 3-4 gange hver nat.

MVH Preben41

preben

Tillykke med den bette! Jeg nåede ikke at finde løsningerne på dine spøgsmål med mine to - og nu gider jeg ikke flere forsøg ;-)
Et glas kartoffelmel inden sengetid, holder bleen helt tør for alt undtagen tis. Til gengæld skal man bruge en proptrækker om morgenen for at få gang i den naturlige orden rolleyes

Så jeres dejlige billeder. Sikken dog en harmoni og smukke unger + lykkelig moder.

Mvh. JørgenE
Tillykke tillykke, det er jo dejligt med småfolk i huset, har selv tre, sidste nye skud på stammen er 4 mdr. Kan kun sige til dine spørgsmål, at ungerne bliver nemmere jo flere man får, eller det kan også godt være, at det er forældrene, som tackler det med en større ro rolleyes hmmmm.

Carsten.
Annonce
Hejsa Ida!

Jamen STORT TILLYKKE med den lille ny! Ja, jeg har selv været optaget af så meget, så jeg har ikke været den mest aktive her - men ønsker at være mere med igen.

Du og familien ønskes alt godt - og jeg håber inderligt for dig, at du får sovet mange sammenhængende timer om natten! (Jeg erindrer selv den morgen, jeg mødte på arbejde og glædestrålende fortalte til alt og alle, at jeg havde fået en hel nats søvn - efter to krudtugler med 4 års mellemrum - så jeg havde såmænd nok ikke sovet ordentligt om natten i 7 år!!)

Good luck, du! Hilsen Hanne
Hejsa

Jamen jeg får skam masser af søvn, hun sover mellem 5 & 7 timer i rap hver nat fra mellem 22 & 23 - så jeg klager ingen lunde.

Tak for alle lykønskningerne

Hilsen
Ida

Følg vores liv på www.ciic.dk

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis