Montering af køkken

Hej med jer, er der nogen af jer som har fået monteret jeres køkken af en tømrer, som i ikke har købt køkkenet ved?

hvad gav i så for det?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du ved at finde ud af om et tilbud er godt eller skidtsmile eller har du betalt og vil finde ud af om du har givet den rigtige pris???
Det er nemt selv at sætte det op - gør da det.... biggrin men hvis du virkelig ikke gider eller kan så tror jeg de fleste priser jeg har hørt ligger på en 5.000 og op..... kommer lidt an på hvor meget der skal laves... hvad siger de der hvor i har købt det ???
jamen en tømre vil have 4500 for det skulle bare høre om det var helt hen i vejret....

ved sgu ikke helt med at sætte det op selv, har jo adrig selv prøvet det, jeg kan dog bestille det med alle elementerne samlet.....
En lille erfaring - brug de 4500,- til at skille fårene fra bukkene. Når prisen på køkkenet er forhandlet, siger du, at det skal være monteret. Så må du se, hvad du kan forhandle dig ned i. Men 5000,- er formentlig ikke urealistisk, når din tømrer siger 4500.

Min pointe: får du leverandøren til at montere det, er der kun en at diskutere med, hvis noget ikke er ok. Kender efterhånden ret mange eksempler på, at tømreren skyder skylden på køkkenfirmaet og vice versa, med det resultat, at du som kunde står med problemet alt for længe.

Mht. til at montere et køkken elv - det er ret nemt, hvis man ved hvordan. Og man kan gøre sig dyrekøbte erfaringer de første par gange.....

Mvh.

Jan R.
Jeg må nok sige at der er mange som ikke får det lavet eller selv gjordt ikke er ordentlig. Hvis du har brugt en masse penge på køkken hvad er så 4500 kr det er billigt. hvis det er inkl moms
Nu kan man jo ikke se hvormeget der skal laves, hvormeget køkken, sokkel, bordplader, vask, kogeplader, lister m.m.
Min vordering er at 4.500,- + moms nok skal passe, omsat i tid svarer det nok til ca. 2 dage.
bare for en sikkerheds skyld: hvis du er igang med at lave overslag på hvad dit nye køkken vil koste, så husk lige at tømreren ikke laver dit VVS og EL-arbejde - der kan hurtigt ryge et par kilo på der, hvis man er lidt avanceret/uheldig.

imGray">eg, - en snert af kokos når en planke går gennem maskinen - spindelvævstynde kniplingespåner der krøller op gennem spunsen i min høvl - eg!
selv om de 4500 kr er ex moms er det stadig billigt. Hvis alle elementerne skal samles, justeres, monteres osv. Soklen er som regel det sværeste at lave da gulvet sjældent er 100 % i vater.
Vi plejer at ta ca 6000-7000 kr ex moms, for et alm lille københavner køkken.
Plejer at være ca 4-6 underskabe, 4-6 overskabe og selvfølgelig en bordplade.
Men det afhænger jo af hvor mange timer han bruger, hvis du altså ik har fået en fast pris. Tit kan småopgaver godt betale sig at få lavet på timepris, da håndværkeren altid lægger risiko beløb oveni.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis