akku boremaskine "reconditioned"

Er der nogen der har prøvet at købe et produkt som er reconditioned som feks de bore/skruemaskiner fra prishammeren.dk? Jeg tænker på de bore/skruemaskiner de har som jo er en del billigere reconditioned end som nye. Hvor "nyt" er et reconditioned produkt?

mvh søren
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte et DeWalt sæt hos prihammeren hvor jeg moslede stiksaven. Den blev byttet uden vrøvl, men den der kom tilbage var "reconditioned" - og den har kørt ubeklageligt siden. Den så ud som ny da jeg fik den, men et lille markat i bunden afslørede dem. Gad ikke brokke mig - og den har som sagt kørt fint siden.
Har fået en mail fra prishammeren. Varen kan være brugt i op til 30 dage inden for makitas returret. Alt skal dog være 100 % i orden men der kan sagtens være mærker efter brug.

Om det så er 100% i orden er en smagssag
Nogen der ved hvor man kan købe Makita boremaskiner i fysisk butik i københavnsområdet?
.........men deres priser er os 25% over prishammeren, gav 3200 incl momme for en makita akkuboremaskine som carl Ras havde til 3200 uden moms.....
tjek qxl, der er ind imellem nye Makita maskiner til ok pris. Men også mange der er for dyre :-)
Kig efter tilbud hos CarlRas, CarlF, Bygma, Dansk værktøjssalg (de fører alle Makita). Så finder du sikkert et godt tilbud (hvis du altså ikke nødvendigvis skal bruge maskinen her og nu)
Tak skal i have for svarene...vil kigge efter det de nævnte steder

mvh søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis