Nyt job

Ville bare dele min glæde med jer andre kære LDS'er...

Jeg har fået nyt job som elektriker i et offshorefirma. Det betyder at jeg skal være ude i 2 uger, og hjemme i 3 smile

Det betyder også at jeg ikke kan være helt så aktiv i de 2 uger jeg er på platform. Så jeg ser gerne at i ikke laver så mange indlæg mens jeg er væk... ;-)

Desuden har min gamle chef været ude med en føler... han stod og viftede lidt med ørerne, da han spurgte hvad jeg skulle lave i de tre uger jeg var hjemme...smile

Så ud over at skulle flytte tilbage til min hjemstavn Give, skal jeg nok få masser af arbejde i fremtiden.

Næstformanden, der glæder sig til at arbejde hårdere, være mindre hjemme og flytte!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sig mig: har de ikke internet ude på platformen, så du kan lave dine 'skriblerier' derfra?

Og så må du jo være en meget ung mand, når du skriver:
"der glæder sig til at arbejde hårdere, være mindre hjemme og flytte!!"

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med dit nye arbejde :-)

Svend Erik

Bygningssnedker

Jo kære SVB. der er internet derude, men kun ganske få computere der er tilsluttet nettet. Og jeg har ikke fået investeret i en bærbar endnu!!

Mht. det andet... jeg fylder 28 d. 28. og jeg bliver garanteret træt af alt det arbejde, kommer til at savne konen og slæber mig en pukkel til ved flytteriet...!!

Næstformanden

Jeg var næsten klar over, der stod en ung mand bag 'Næstformanden' - og det fik mig til at nærlæse din profil. Her ser jeg dine interesser: Teknik, mekanik, øl og damer...

Altså teknik og mekanik er der vist nok af på en platform. Men hwa mæ de tow sist?

Svend Erik

Bygningssnedker

Er vi enige i, at vi lukker LDS så længe Næstformanden er væk, så har vi da 3 uger vi kan fortsætte i når han er hjemme, hvis han har tid for konen.rolleyes

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE.

Du må da have spist små blå søm og glemt at spytte hovederne ud, lukke LDS ned i tre uger. Vil du tage livet af mig, hvor skulle jeg så gå hen og få nogen på puklen engang imellem ???

V.h. Håndværkeren
Annonce
hvilken platform skal du være på, jeg er selv på dan-fox
Jeg skal arbejde for Semco som elektriker. Jeg kommer rundt på lidt forskellige steder. I øjeblikket sidder jeg på Maersk Exerter og keder mig... Og den 4. april skal jeg på Halfdan. Det skal nok blive sjovtsmile

Det kan da være at vi render ind i hinanden en dag. Det er mig med det skrigende, nye, orange arbejdstøj...

Næstformanden, der i øjeblikket venter på en elektriker... ;-)

Hej Næstformanden.

Tillykke med dit nye job, det lyder spændende.

Kan du sige noget om lønnen ?

Nyd livet.......lev i nuet.
Hej Crhistian.

Jeg er ikke helt klar over hvad jeg får i løn, men det skulle være nok til at det kan løbe rundt!!

Det er ikke fordi jeg ikke vil sige det, men jeg er ganske enkelt ikke klar over hvad resultatet bliver når man lægger alle tillæg og andet sammen.
Jeg så et tal der hed noget med 168,- plus noget tillæg og noget andet. Men jeg skal da vende tilbage når jeg har nyt.

Er du da interesseret i et offshorejob/ rejsearbejde? Jeg ved at de søger flere steder og især folk til Norge. Der er lønnen rimelig god.

Sig til hvis du skal have nogle links!!

Næstformanden, der dribler afsted onsdag og 14 dage frem smile

Tak for det Næstformanden.

Det er jeg faktisk ja, så du er velkommen med eventuelle links.

Jeg er kun interresseret i turnus-arbejde, dvs. noget a la det du laver.

Nyd livet.......lev i nuet.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis