Ahhhhhhhhhhhh endelig, dejligt.

Jeg er vist ikke med på moden. Men har gået i jeans siden jeg var teenager.

En af de ting jeg hader mest er når de glider ned, og sidder halvt nede på min ellers smukke numse.

Den bedste følelse er lige at hive dem op på plads. Ahhhhhhhhhh, dejligt, skønt og pragtfuldt.

Der kommer forhåbentligt en dag, hvor moden skifter, for jeg har sku snart ikke flere femmere til at putte i møntindkastet på alle de teenagere her i Roskilde !!!.....

Mon ikke de tænker den dag moden skifter væk fra den der misforståede hængerøv "Ahhhhhhhhhh endelig, dejligt".

Et eller andet sted er moden heller ikke fuldendt, for de mangler :

1) Hvide tennissokker, helst typen fra 80'erne med en blå og rød ring.
2) Træsko uden bagkap.
3) En termo jakke, helst blå.
4) En Puck maxi med en grøn MD kasse fastmonteret (er svært at få en der kan køre kan man se i Lav-motorcykel).

rolleyes

Er det kun mig der har det sådan ?.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeps, jeg er ved at gå ud af mit gode skind, når jeg ser disse unge typer med røven bar, og jeg hiver og hiver op i mine egne bukser, ligesom jeg selv rømmer mig, når jeg hører en, der har halsen fuld af slim, blive ved med at tale osv. osv.

For nylig, medens det var koldt var jeg vidne til et fedladent, flæsket ungt hankønsvæsen stå ude i slud og blæst og rode med en ATV, som ikke ville starte. Bukserne skred længere og længere ned og balderne blev mere og mere synlige og røde af kulde. Jeg kunne ikke få øjnene væk fra dette lidet flaterende syn, idet jeg ikke fattede at tumben ikke hev de pokkers bukser op og fik spændt livremmen.

Hvem i alverden tiltales af et sådant skue???? Er det et scoretrick???? Tændes kvinder af en sådan øjebæ??? Det må da være vildt ubehageligt for den der bærer sine beklædningsgenstande på den måde???
Jeg lurer lidt på, hvordan disse tumber, om en 3-5 år vil synes om at se skilderier af sig og sin røv på den måde!!

Havde det da så bare været en køn, velformet kvinde, men en fed yngling, øv øv øv!

Jeg er nok bare for gammel.

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Sjovt nok så var det faktisk noget jeg diskuterede her i sidste uge med nogle bekendte, vi var fuldt ud enige om at de alle måtte have stået hovedet, når de kunne rende rundt med sådan en hængerøv !
Så kom vi til at snakke om da vi selv var unge, dengang hvor moden var hotpants eller hophans som vi kaldte dem. De skulle helst sidde som var de sprøjtemalet på,og alle piger måtte bare gå i dem, der iblandt også dem der ikke lige var egnede til dem, så flæsket væltede ud over og under !!
BVAD !!!!

Håndværkeren
Må nok give Håndværkeren ret, for en gang skyld. Når mine jævnaldrene begynder at brokke sig over hængerøve, kommer jeg også med en lang liste af moder, der ikke var æstetiske. Ud over hotpants, er der de sylespidse sko, som ødelagde mormors fødder, og plusfours i samme generation, nylonskjorter og anderumpehår, grydeklip og kassebukser og hvilken pige på min alder har ikke følt sig brandsmart i et posebukser?

Green

Tjohhh, - men tiden og moden ændrer sig jo hele tiden, så mon ikke bare det er os der har svært ved at omstille os hele tiden?

Jeg talte f.eks. med en jævnaldrende veninde forleden, og hun klagede over moden med "intimbarbering" og at det da bare var for meget med alle de bare fisser når hun gik i svømmehallen, og hun mente absolut at det ikke havde noget med sagen at gøre, da jeg pointerede at jeg vidste at hun havde barberet ben og armhuler i de sidste 10-15 år!?

Der er nok ikke tvivl om at moden (uanset hvilken) sjældent klæder alle typer, men lad dog folk følge den (moden) hvis de har lyst. Ser man skævt til en person pga. af lidt ekstra sideflæsk, så bliver det vel sjældent værre eller bedre af påklædningen?

Min mor var 1,56m høj, og så rund at hun var nemmere at træde over end at gå udenom - derfor (og nok p.g.a. hendes generationstilhørsforhold) gik hun kun i kjoler. Når jeg ser en kvinde i hendes kropsstil idag, iklædt et par bukser og en bluse der minder om en presenning der dasker udover bagsmækken på en gammel Scania-Vabis, så bliver jeg bestemt ikke vild i varmen af synet - men derfra - og så til at dømme et menneske "ulækkert" - der er jeg nok lidt for bevidst om mine egne fysiske mangler til at kaste med sten.

Og det var ikke en irettesættelse af nogen ... blot en personlig betragtning ;-)

imGray">eg, - en snert af kokos når en planke går gennem maskinen - spindelvævstynde kniplingespåner der krøller op gennem spunsen i min høvl - eg!
svencarlsen.

intimbarbering.

du tænkte på bikinibarbering (bikinisnittet.)!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis