Havetraktor

Hej
Min havetraktor vil ikke starte.Den er helt død,den siger absolut intet,ikke engang et klik når jeg drejer nøglen.Batteriet er nyt og der er 14,5 V på det og alle celler er ok.Sikringen efter batteri er ok og der er støm ned til en fordeler som sidder bag motoren.Det er første gang jeg har en havetraktor så mulgheden for at jeg laver en fejl er rimelig stor.Jeg sidder på traktoren,træder bremse ned og klippebord er oppe og jeg kan ikke finde på mere jeg skal gøre.Så hvis jeg mangler at gøre noget,må i endelig fortælle mig det.Jeg har selv tænkt på om det kan være en af kontakterne der er defekte.Hvordan måler jeg dem ud? eller måske luser dem ud så jeg kan finde den der er istykker.
Mvh
Torben
Hej Min havetraktor vil ikke starte.Den er helt... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja sådan kan det gå, nu ved jeg jo ikke om du har slangeløse fælge for jeg har slanger i mine dæk, og der er efter hånden mange lapper på, de er ret tynde de dæk der sidder på sådan en havetraktor.
Har du slange løse fælge kan du hos Thansen købe et gør det selv lappe sæt hvormed du forholdsvis nemt kan lappe hullet.

V.h. Håndværkeren
Ja køb endelig noget skum, bare køb et par kasser når du nu er igang, der er lige den hage ved skum at det faktisk skal i dækket inden den punkttere eller hjælper de ikke ret meget. Og det er et skrækkeligt svineri når der skal et nyt dæk på igen.

Håndværkeren
Hej
Jeg fulgte Håndværkerens råd og det er da nemt.Jeg var kørerende efter få minutter uden det kostede en dråbe sved.smile
Mvh
Torben
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis