Erfaringer med listet tagpap-tag

Taget på huset skal skiftes og i den forbindelse har jeg set mig lidt lun på et listet tagpap tag. Er det noget man selv kan give sig i kast med? Erfaringer udbedes.

Mvh.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej..

Til at starte med vil jeg sige til dig at du har en rigtig god smag indenfor tagprodukter. :-) Listetækning er en flot løsning til et hustag vel og mærke hvis det passer til huset og området huset ligger i.

Jeg vil nok sige det sådan at hvis du ikke har erfaring med at bruge en håndbrænder, så skal du holde fingrene langt væk fra det. Det kan gå at folk selv prøver på et garagetag for det kan ikke ses nedefra, men det kan det du har gang i her. Vil afslutningsvis sige at når en listetækning er lavet af en tagdækker som virkelig kan ligge de rigtige snit samt styre varmen rigtigt, så får man et rigtigt flot tag på sit hus.

Vil da også lige huske at sige om du har overvejet hvad farve dit tag skulle have?????


Hilsen tagdækkerclaus

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

em listedækning er et rigtig flot tag. Som der er rigtig mange der vælger, men jeg vil give Claus ret, det kan du ike selv lave.
Men de kører tilbud i XL på et andet tagpap produkt (schingles) som jeg også syntes er rigtig flot (skal selv have det på i uge 16, i farven kulsort)
Og det kan du selv lægge på, dog skal du lige have en til at brænde underpap på.
Ditto her - du skal helst øve dig en hel del på "knap så synlige tage", før du binder an med et synligt tag.
Det kræver en hel del erfaring at brænde tagpap ordentligt på. Du ser det måske ikke de første år, men efterfølgende får du alt for mange damplommer.

Har lige lagt et mindre tag med shingels - og har måtte tage alle mine forbandelser over dette produkt i mig igen. Det bliver flot og selvom temperaturen var lige i det laveste den weekend, var det nemt at arbejde med. Og det kan lægges uden undertag, hvis hældningen er stor nok.
Eneste ulempe er alle de søm, der skal i - her skal man nok leje en sømpistol til tagpapsøm ;-)

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis