Kontor væg, hvilken type er det her?

Hej Alle!

Vi er netop flyttet ind i et kontor som har nogle gipsvægge som ikke rigtig kan holde til særlig meget. Dog ser det ud til der er nogle metal rammer som man kan skrue noget fast til - men hvor kan jeg finde hylder osv som passer til denne type væg?

Jeg har vedhæftet nogle billeder af hvad jeg snakker om

På forhånd tak!

/Danny
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Går udfra at det er dobbeltlags gips, så er jack nots perfekt.

ellers har expandet lavet noget til gips også. prøv i din lokale stark.
Jeg går ud fra man også kan få noget til de sorte metal paneler som er skruet fast som man kan hænge ting eller lign. på?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hmm ja naturligvis kan du få noget til metal, men tør ikk svare på om det er noget der holder, det ser lidt mystisk ud.

btw. så hedder de selvskærende skruer til metal.
Jeg har ladet mig fortælle at dette er typisk for SFO'er at have denne type vægge? Ved ikke om det hjælper mod målet til hvilken type system det her er
Hej.

Der er tale om en letvæg bestående af gips. Et eller 2 lag kan jeg ikke se, men det kan du selv...

Den hvide liste der er i midten af metalskinnen, samt de sorte skinner, kan vippes ud med en spartel eller skruetrækker (Start ved gulvet, så evt. mærker ikke bliver så synlige!!)
Under den er metalskinnen skruet fast. Fjerner du den, kan du vippe gipspladen ud, og komme ind i væggen. Hvis du ved hvilken placering en hylde skal have, kan du lægge et stykke træ ind i væggen så du har noget at skrue fast i!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Så vidt jeg husker hedder systemet Interfinish Omega - har monteret et par stykker af dem engang. Et fint system til hurtige (og nemt slytbare) skillevægge i kontorer - skal ikke spartles og normalt monterer man premalede gipsplader i dem.
Der findes hyldeknægte til dem - prøv at søge på dem og find en forhandler.

Mvh.

Jan R.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også