Hjemmelavet gokart !

Hej .. Jeg vil gerne lave en hjemme lavet gokart .. min far vil gerne hjælpe mig med at skaffe tingene .. men jeg sal selv samle dem så det bliver en gokart .. Han siger jeg skal lave en liste over de ting jeg skal bruge .. og Finder nogle billeder om hvordan den skal se ud .. Nogle der kan hjælpe med at skrive en seddl om hva jeg skal bruge .. ?? Jeg vil være meget Taknemmelig !!!cool

Vis det ikke kan tunes eller tages...

Er det ikke mig i skal kontakte :)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at søge på siden efter gocart.
Der er mange artikler.

God jagt

Mvh Thomas

Citat fra Fat-kill

Hej .. Jeg vil gerne lave en hjemme lavet gokart .. min far vil gerne hjælpe mig med at skaffe tingene .. men jeg sal selv samle dem så det bliver en gokart .. Han siger jeg skal lave en liste over de ting jeg skal bruge .. og Finder nogle billeder om hvordan den skal se ud .. Nogle der kan hjælpe med at skrive en seddl om hva jeg skal bruge .. ?? Jeg vil være meget Taknemmelig !!!cool

Hej Fart Kill

din far er en fornuftig mand. Han vil have dig til at lave et projekt, hvor du tænker og handler selv.. Lad nu være med at skuffe ham.
Lav selv nogle tegninger, prøv dig frem, find det der skal bruges.
Han ønsker at du selv får nogle erfaringer, og "ikke bare" bruger vores..
Stik ham en pils på min regning.. :-)
Nyd dit projekt, og held og lykke med det.. Det er et stort arbejde, men er sikker du nok skal få noget godt ud af det ..

Mvh Jan J
er det med motor??? Hvis det er en plæneklipper motor kan jeg godt give et råd til hvorgan du får akslen til at være vandret:D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis